Saturday, January 17, 2009

Cand niciodata insemna nimic

Ma uit mereu la mine. Mereu in trecut, in prezent si in viitor, de-a lungul celor 3 decenii de viata. In primul am spus ca niciodata nu voi mai purta pantofi cu toc, in al 2-lea am spus ca niciodata nu o sa mai spun imi pare rau iar acum, in al 3-lea am spus ca niciodata nu o sa mai spun niciodata. Voi pastra acel niciodata la final cand, ultimele cuvinte pe care le voi spune vor fi: niciodata nu o sa mai traiesc. Atunci voi avea dreptate. Atunci nu o sa mai pot schimba nimic. Iar nimicul va ramane pentru urmatoarele decenii dupa mine. La acest final insa ma intorc la acum, cand nu ma hotarasc cum sa vad viata: niciodata destin sau niciodata hazard.

So, saturday night...we look alright?
(mi-a soptit un pinguin)


The Pierces - Boring
Asculta mai multe audio Diverse »

4 comments:

G said...

Iti faci prea multe griji. Live more, think less, regret even less

Anonymous said...

uite sfat bun, aici la G. but then again, we're women...if we don't overthink things, we're useless :P

Mihai said...

Ce esti tu, am fost si eu
Ce sunt eu, vei fi si tu.

Nu stiu de ce nu putem trai o clipa, mai multe clipe,doar din cauza faptului ca murim?

moi non plus said...

oricum nu constientizam moartea tot timpul, cateva clipe acolo tot ni le concedem. important e sa stii ca poti sa traiesti fara sa te temi, restul va veni