Wednesday, October 29, 2008

Ne cautam printre amintiri


Nu am scris nimic timp de 10 minute de foaie alba, preferam sa imi rotesc ochii prin camera caci atunci cand imi rotesc ochii spre mine vad prea multe. Caut un chip drag de copil cu balonas ce parca imi canta "avion cu motor ia-ma si pe mine in zbor", caut poze impartite intre mine, tine, Paris si Viena desi mine si tine nu s-au intalnit acolo ci in orasul bicicletelor, caut urma de tigara in loc de urma de deget, caut miros de carte si in fiecare ma caut pe mine. Un tango vechi despre ochii tai se aude in spate iar in fata se plimba filmul in 3 dimensiuni al vietii mele. Un buchet de flori de camp se lupta cu timpul si se impotriveste uscarii premature. Amintiri de acum o clipa se refac in minte si se rederuleaza pentru a prinde contur si mai tarziu. Amintiri ce vor urma freamata intrebatoare in coltul celalalt. Ringul este gata, rezultatul va fii explozia creierului meu. Las sunetele sa creasca si ascult: la radio, se anunta zboruri.

7 comments:

Anonymous said...

Întrebare. Ochii pentru care se tânguia tangoul erau scoşi?
La mine îi adun de prin cameră de fiecare dată...uit aproape întotdeauna să-i închid într-o cutie...

moi non plus said...

hehehe...se tin metaforele de tine Demaio ca ochii de covor:))...ce sa-i faci, cu recesiunea asta strangi tot ce poti, mai rau ca o fata batrana:P

Anonymous said...

Curge din mine, că e mai multe, să mor, aproape că nu ştie cum să le mai opreşte.
Ce vrei, vremuri grele, capacitate sufletească sporită...
Auzi, da' motorina s-a mai ieftinit? Că ajunsese ceva bani, de tuşea motorul chiar de la prima privire aruncată în islazul cu sentimente...

moi non plus said...

:)))....nu stiu, ca eu is pe benzina

Anonymous said...

Ah...ştiam eu că viaţa-i crudă :)

moi non plus said...

vena?lama?cosmote?=)))

Anonymous said...

Orice, dar nu Cosmote! =)) Nici la întuneric nu am probleme, oricum găsesc în el mai multă lumină decât ziua :)