Wednesday, November 5, 2008

Caotica Raluca

Ma doare..si de fiecare data cand ma doare ma gandesc la ultima oara cand m-a durut si a durut atat de tare incat corpul meu imprumutase miscarile unui sarpe. Atunci a durut tot, acum doare doar frica. Mi-e frica. Iar frica asta e scrisa pe interiorul bratului pe piele si pe sub piele. Mi-e frica de usile mele nedeschise inca si de usile deschise ce se vor inchide. Nu am desenat usi, ci doar le-am privit printr-o lentila. Le am pastrate pe toate intr-un colt, asa decolorate de soare si zgariate de maini straine. Mi-e frica sa visez cu ochii deschisi caci mereu am visat cu ochii inchisi si nu s-a implinit. Mi-e frica sa devin o galeata de frici aruncate. Acum dormi, caci daca nu dormi tu, pe mine cine ma mai viseaza?

4 comments:

Anonymous said...

Donsoara imi cer scuze dar cred ca esti constipata.durerea asta care te face sa te zvarcolesti ca un sarpe vine de la contractiile colonului.sugerez laxativ.

Anonymous said...

desi cred ca ti-ai dat seama ( a se vedea rds;) ), acest anonymus e altul decat eu. nu-mi permiteam sa scriu asa ceva.

Anonymous said...

de data viitoare ma semnez :)

moi non plus said...

hehehe...don't worry...the first one is an old dog:))...sugereaza multe de obicei:))

dar da,ar fi frumos sa te semnezi...si stim ca rds are o politica transparenta...deci prin tranzitivitate si clientii ar trebui...