Wednesday, December 31, 2008

Acum, la sfarsit



VON DALER & LOW PRESSURE Feat Natasja - Real Love
Asculta mai multe audio Muzica »
Intai asculta, asculta ce ti se spune.

"La multi ani si tot ce iti doresti!"...mi se pare cea mai impersonala urare pentru ca cel care o face nu are nici cea mai mica idee despre ce sa iti doreasca si spera ca tu sa stii asta si sa apreciezi ca el iti da frau la falsul liber arbitru de final de an. Chiar vrei sa stii ce imi doresc? Imi doresc ceva real, atat. La fel de real ca muzica mea pe care o daruiesc, la fel de real ca zambetul meu pe care il daruiesc, la fel de real ca sufletul meu pe care il daruiesc. Acum, la sfarsit, imi doresc nimic mai putin decat ceea ce am si mereu mai mult decat ceea ce nu am.

La multi ani si sa rostiti mereu urarile voastre, nu ale altora.

4 comments:

Anonymous said...

La Mulţi Ani şi să te ai mereu pe tine aproape, orice s-ar întâmpla :)

moi non plus said...

da, ai gasit urarea perfecta..imi place...La multi ani dragul meu prieten, stiu ca esti mereu acolo >:D<

notalent369 said...

in ton cu urarea lui demaio, imi amintesc de o porcarie de film pe care l-am vazut ieri. o tipa, saturata de presiunile prietenelor si mamei vis-a-vis de casatorie (ea fiind fericita singura), se hotaraste sa se marite cu ea insasi. to prove a point. evident ca intalneste Tipul potrivit exact inainte de ceremonie, dar asa, ca idee...poate ar fi bine sa te ai aproape, dar nu preaaa aproape. mwhahahaha.

Mihai said...

La multi ani si tot ce iti doresti sa auzi!!! - un rautacios