Thursday, May 28, 2009

118 sau de fapt azi am ciorapi cu model

Buna treaba cu blogspotul asta, aplica count automat pe posturi, dar oricum stiam.
Ce nu stiam e ca desi in fiecare dimineata conteaza cum te imbraci, cand ajungi la munca observi ca esti altfel. Oglinda ma minte iar masina ma strica. In zilele in care imi ia mai mult de 2 ore sa ma trezesc ma urc in masina sa merg 5 minute pe Iuliu Maniu si imi ia vreo alte 10 minute pana trec de bariera (cautatul badge-ului prin geanta e inclus), ajung la locul meu de parcare langa perete, inchid masina, urc 5 etaje cu liftul (mi-e somn inca), iau cafeaua de la bucataria din open space si intru in acvariu aka the lil' open space in the big open space. Si sunt sigura 100% ca daca insumez numerele din ziua de azi o sa imi dea tot 118. Gasesc eu algoritmul.
Delta este ca mi-am agatat ciorapii la masina si nu ma duc sa imi cumpar altii.

3 comments:

Sergiu said...

Daca blogul tau ar fi pe hartie, m-as sterge cu el la fund.

None said...

118 minute poate in timp spatial....sa i-o spui lu mutu ca faci 5 min pe iuliu maniu :P

moi non plus said...

auzi, mutu, vezi ca pe iuliu maniu faci 5 min, dar nu la ora la care vine Giuco la munca...muhahahaha