Monday, May 11, 2009

Regina de negru si noaptea circarilor

Schimband rochiile ca pe sosete dar nu si barbatii, caci ei se schimba ca si scutecele, regina de negru a cautat prin tot regatul bilete la imparatul austriei al zilelor noastre. S-a asigurat din timp ca are bani de bilet, chiar cu riscul de a-si lasa cardul de salariu inghitit de balaurul ATM. Zis si facut, luat bilet, asigurat trena, asigurat argati si plecat spre uzina de muzica. In aceasta curte aflata in interior si in acelasi timp in exteriorul ei a dat nas in nas cu bau bau, dar cum nu ii teama, a stat "à côté" si a facut o vraja de uita-ma-caci-si-eu-te-am-uitat cu o frunza de leandru. Amintiri cu souveniruri, dependente si alte zile facute, jonglerii si sarituri i-au sunat in urechi si s-au rascolit in inima, dar nu-i nimic, a mai trecut prin lupte. Seara nu s-a incheiat, fiecare drumet ce se indrepta catre imparatia cealalta a intalnit o fata cu nume temporar dar care se numea altfel, o divortata si probabil o femeie cu barba caci nu am vazut-o. Circa 4 ex-circari de toate genurile. Regina a strigat in gand in amintirea visurilor citite: "you are one of us, you are one of us"...si a fugit.

Noaptea s-a inchieiat cu un vis interzis si o idee adormita: "nu vreau sa...".
Am uitat.


Waldeck - Memories
Asculta mai multe audio Muzica »

7 comments:

johnny mnemonic said...

"o fata cu nume temporar dar care se numea altfel" =)); "probabil o femeie cu barba caci nu am vazut-o" :)); Regina de negru is back! :D

Anonymous said...

eu din tot postul inteleg asa:
1.barbatii se schimba ca si scutecele-adica cand se fac de cacat

moi non plus said...

@johnny mnemonicu: m-ai mirosit:))
@sarco: daaaaaaaaa, ai descifrat codul...lessons learned, ce sa fac:))

Anonymous said...

daca nu eu atunci cand,daca nu acum atunci cine?

Lucica said...

:D Waldeck super muzica, i-am descoperit si eu de vreo 3 luni ;)

moi non plus said...

Pai la ei la concert am fost, vezi textul: "regina de negru a cautat prin tot regatul bilete la imparatul austriei al zilelor noastre"

adweee said...

s'au lasat cam mult asteptati, dar a meritat pana la urma. nici nu ma asteptam sa revina de atatea ori pe scena :)