Friday, July 10, 2009

The 3 "O"s: overloaded, overcharged, overtired

Am obosit sa fac switch intre oameni si limbi
Am obosit sa fac switch intre frig si cald
Am obosit sa fac switch intre trecut si prezent
Am obosit chiar si sa fac switch intre limbi (ma repet)

Solutia: aaaaaaaaaaaaaaaa
Da, un telefon rezolva momentul, dar nu si intregul.
Nici macar mailul nu se scrie singur.

Before:
Raluca + 1 calculator = Love

After:
Raluca + muuuulte calculatoare si oameni = HAOS

Moment: Dau din picioare si ma preling pe scaun in dorinta de a nu ma metamorfoza in spatar sau capat de birou sau prelungiri de taste.

The end (am plecat in my afterlife)

5 comments:

Unknown said...

overloaded, overcharged, overtired...i hear that! vine weekendul...vine linia de plutire...

moi non plus said...

eeii...care we ca deja a trecut...si nici nu stiu unde si cum s-a dus..nu a ramas la mine in orice caz caci maine e luni si deja sunt overscared :)

Anonymous said...

hmmm...oameni si limbi,switch intre limbi,preling...incerci sa ne zici ceva?!

sprite-spune pe bune!

moi non plus said...

ei lasa sprite-ul...ia zi cum e cu sampania?:)) buna?:))

Anonymous said...

nu stiu ca nu am gustat dar promit ca in septembrie gust.