Saturday, June 27, 2009

Scrisoare catre soare

Dragul meu,

Adu-mi toata caldura ta de pe maluri de mari straine, plimba-ma cu barca si alinta-mi pielea, adu-mi doar ploaia frumoasa de vara si diminetile racoroase si imbratiseaza-ma pana la oase. Atinge-mi genunchii, joaca-te cu mine volei pe plaja si citeste-mi din "Prima dimineata de dupa". Apoi scrie-mi povesti cu regine mofturoase si adu-mi caini credinciosi de paza. Cauta-ma, ascunde-ma, canta-mi "Magic moments".

Te astept inca 40 de minute si ma culc.
Noapte buna in stil masina.

Raluca.

5 comments:

Anonymous said...

am vrut sa scriu despre "anason stelat", dar toate cuvintele pe care le folosesti sunt frumoase

johnny mnemonic said...

Amice, esti un idiot!

Pauza De Tigara said...

la raspunsuri cat mai multe:P

Sergiu said...

Fff tare!

alex said...

doamne cat de moale ai scris... mi'a placut foarte...