Tuesday, August 4, 2009

Mon jardin d'hiver

Imi caut diminetile racoroase in care ma trezesc devreme doar pentru a avea o zi mai lunga de rasfatat.
Imi caut imaginea in vitrine doar pentru a verifica daca mai am umbre in jurul meu.
Imi caut zilele scurte si noptile lungi pe care le tineam doar pentru mine.
Imi caut "je ne sais quoi"-ul printre abatoarele de oameni de oras.
Imi caut gradina in toate anotimpurile.
Ma caut, mereu.

Je voudrais du soleil vert
Des dentelles et des théières
Des photos de bord de mer
Dans mon jardin d'hiver

Je voudrais de la lumière
Comme en Nouvelle-Angleterre
Je veux changer d'atmosphère
Dans mon jardin d'hiver

Je voudrais du Fred Astaire
Revoir un Latécoère
Je voudrais toujours te plaire
Dans mon jardin d'hiver


Keren Ann - Jardin d'hiver
Asculta mai multe audio Muzica

2 comments:

Unknown said...

prettyyyyyyyyyyyyyyy!

Aura's Blog said...

Peut-etre toute la vie est une recherche de nous-meme.
J'aime bien ta poesie! Jollie!