Monday, April 28, 2008

Am vazut marea din acelasi loc..dar altfel

Mi-au trecut prin minte iubirile mele si le-am incapsulat intr-o singura clipa..inocenta, interzisa si imposibila. Apoi am simtit nisipul printre degete, nisipul care imi umpluse noniubirile celelalte. Fiecare val care stergea un pic din amintirile lor ma lasa insa sa vad ce am in fata ochilor: narcise proaspete, liliac mov, ciocolata cu martipan, caldura cu caldura, ploaie marunta, zambete neintrerupte, maini mari si ritm puternic. Ma gandeam de ce nu am fost dintotdeauna asa, de ce nu am pastrat acel zambet cu care mama m-a dezlegat de cordonul ei, de ce degetele numarate de ea au ramas la fel de multe si cand le numara el, de ce eu privesc mereu inapoi si ma rasucesc mereu spre inainte pe tocurile pe care nu le port niciodata si de ce mereu trag pe stanga in loc de dreapta. Ma intreb de ce rad si de ce nu mai plang, de ce soptesc si de ce nu mai tip. Mi-a fost teama de animalul in care ma transformam si m-am ascuns in floarea din pieptul lui care nu este nufarul lui Vian si nu va trebui sa consum pentru a avea. Mi-a fost teama ca mi se lungeste fata si mi se strica zambetul. Apoi am inceput sa curat prin interior si sa dau cu apa sarata pentru uitare. Am gasit bucatile de plastic pe care ma obligai sa le cultiv crezand ca alea sunt florile. Am gasit bucatile de zambete pentru care ma obligai sa le storc zeama crezand ca alea sunt fructele. Si te-am gasit pe tine printre niste randuri vechi si le-am pastrat sa nu uit cum eram. Am sters toate semnele si le-am redesenat cu ochii lui, care nu stiu de ce sunt atat de mari, cu buzele lui, care nu stiu de ce sunt atat de mari, cu mainile lui, care nu stiu de ce sunt atat de mari. Am sters si am refacut, asta voi face mereu. Pana cand?

Iar asta pentru el:
Me gusta la moto, me gustas tu.
Me gusta correr, me gustas tu.
Me gusta la lluvia, me gustas tu.
Me gusta volver, me gustas tu.
Me gusta marihuana, me gustas tu.
Me gusta colombiana, me gustas tu.
Me gusta la montaa, me gustas tu.
Me gusta la noche, me gustas tu.
Que voy a hacer,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu

7 comments:

Anonymous said...

niciodata nu te-am vazut asa cum de vad de doua saptamani incoace. niciodata nu am citit cuvinte scrise de tine asa cum fac azi. esti fericita, iar eu sunt fericita odata cu tine.

"nufarul lui Vian"- m-a facut sa zambesc. multumesc.

Anonymous said...

Splendid.
Atât.

Sorana Danescu said...

esti incredibila de 2 saptamani
de fapt, intr-un final, esti tu cu adevarat
:x

Anonymous said...

Imi place cum zambesti cand zambesti... cand te vad...Si acum zambesti chiar si cand nu te vad...

Anonymous said...

Life in stereo :)

Lucica said...

:) foarte frumos...
Be happy !

moi non plus said...

Merci Lucica :)