Wednesday, April 2, 2008

Vanatorii.Ei fura

Vanatorii de ziare

In statie la metrou, doi cate doi
Primul citeste ziarul, al doilea citeste ziarul
Doar unul are ziarul.
Cel mai mult dispretuiesc oamenii care fura cuvintele cu privirea.


Vanatorii de imagini

In statie la metrou, doi cate doi
Primul priveste imaginea in geam, al doilea priveste imaginea in geam
Doar unul pe a lui.
Cel mai mult dispretuiesc oamenii care fura chipurile cu privirea.


Vanatorii de suflete

In statie la metrou, numai suflete
Unul cate unul
Cauta alt suflet.
Cel mai mult dispretuiesc oamenii care nu stiu sa fure suflete.

20 comments:

Anonymous said...

daca-ti fura sufletul si-l pierde?

Anonymous said...

nu te-ai gandit sa scoti o carte ?
ai talent si merita sa-l fructifici, mai gandeste-te ...

notalent369 said...

on-topic: nici eu nu-i suport!

off-topic: chiar donsoara...o carte!ti-ai face si ilustratiile singura!dude, ar fi chiar tare!

Anonymous said...

daca aveai carnetul postul asta n-ar fi existat

Sorana Danescu said...

O sa mor :(

Mihai said...

have you ever heard of walking, lady? pfff, lazy!

moi non plus said...

@dragos: daca-mi fura sufletul si-l pierde el pierde, daca il vinde e mai grav:P

@nicole: mersi frumos pt apreciere.. carte...nu cred, eu una nu m-as citi :))

@talentata: daca te faci PR-ita ma bag;)

@dog, exista, pt ca mai merg cu metroul cand mi-e dor de oameni

@sor dear...group hug

@mihai: mergi tu dis de dimineata sa vedem...pe distante mari nu imi permit, nu am anii tai :))

Anonymous said...

Se fura multe la metrou... mobile, ceasuri, portofele, priviri... amuzant este ca poti si gasi multe alte lucruri...
Imi vine sa zambesc si eu am fost un hot si am scris despre asta...in aceeasi zi cu tine... Am furat o privire... ce sentinta merit oare?

moi non plus said...

o sa ma uit :))...furacioaso

notalent369 said...

hoatelor! pe mine m-ati furat de mult!

Mihai said...

aveam impresia ca stai aproape

Anonymous said...

in acceptiunea mea e o mica contradictie in ceea ce spui....nu poti fura suflete daca nu furi, intr-o prima faza, chipuri cu privirea
altfel, cu doar cateva cuvinte mi-ai distras atentia, altfel spus, mi-ai furat chiar privirea cu cuvintele-ti

moi non plus said...

chipul...il dai, cuvintele...le dai..sufletul insa, trebuie furat

sper sa mai am cuvinte cand mai ies la furat de priviri:)

Anonymous said...

eu de obicei la metrou imi pun castile :-))

moi non plus said...

hai ca o iau ca o gluma;)

Anonymous said...

frumos, foarte frumos...
eu nu dispreţuiesc pe nimeni, indiferent cât de mult sau puţin ştie. doar mi-e milă. de unii...

moi non plus said...

mersi frumos :)...e dispret, nu ura

Alexandru said...

strofa mea din poezia ta :)

vanatorii de zambele

in metrou, eu singur, citesc o carte
ea se aseaza, imi fura cuvintele.
cel mai mult imi plac oamenii care zambesc.

moi non plus said...

deci le zambesti hotilor alexandru?:)

Alexandru said...

daca imi fura un zambet... da