Wednesday, March 26, 2008

Ma transform...

..in ceva ce nu mai simte. Dezvolt trei tipuri de specii in pielea mea: o specie necunoscuta descoperita totusi dintr-o intamplare si care isi are o origine comuna cu a mea, o a doua specie care a fost interzisa, iar mult timp lasata sa creasca si cea de-a treia specie care a fost a mea dar niciodata nu am putut sa o cultiv pentru ca mereu avea semne ciudate si inhibatoare. Pe fiecare le alimentez cu o sursa din interior, caci am mai multe inimi in piept, iar fiecare ma tradeaza de fiecare data caci si eu tradez si nimic nu se aduna, totul se scade.
Trag linie, sau nu...o desenez. Sterg cu guma capetele, dar e o linie si nu se vede diferenta. Sterg semnele lasate de alti colti nepriceputi si imi umplu cercurile de dinti cu sange.
Gata, am devenit animalul perfect. Fata mi s-a lungit a viclenie, ochii mi s-au micsorat a minciuna iar mainile mi-au putrezit a neatingere. Astept vanatorul sa pot sa musc din carne vie, a mea e prea moarta si prea atoasa.
Hibernare cu vis. STOP.

33 comments:

Anonymous said...

M-ai lasat fara cuvinte. Totusi, am o sticla de suc de rosii pe birou, pe care o voi bea, gandindu-ma la tine. Vor veni vremuri mai bune...

Anonymous said...

Imi pare rau ca eshti in pozitia asta de animal in defensiva. Sper ca am eu vreun rol in asta. Cu toate astea iti banui coltzisorii pe sub gluga aia...

Anonymous said...

Ha ha, subconstientu' asta. Vroiam sa zic: "Sper ca NU am si eu un rol in asta". Best regards,

notalent369 said...

cele 3 specii: una evil, una sweet si una care nu stie pe ce lume traieste. suna cunoscut.

frumoasa imaginea...pe cat de dura, pe atat de frumoasa.

moi non plus said...

sor...vin cu sarea si piperu'

anonim..nu iti mai da credit ..pt orice..si nu e descrisa imaginea unui animal in defensiva, e vorba mai mult de o transformare gen "varcolac"

talentato...nu sunt cele trei Raluci de care tot iti spuneam...sunt altii..

notalent369 said...

damn..credeam ca m-am prins.pfff...subtilo!

Anonymous said...

specia necunoscuta cu aceeasi origine e fratele tau.stop.descoperi din intamplare ceva.stop.pare o excrescenta.stop.te pipai.stop.mult timp o lasi sa creasca.stop.nu trece.stop.o desenezi.stop.o stergi.stop.stergi semnele lasate de alti nepriceputi.stop.ai devenit animalul perfect.stop.fata ti s-a lungit a viclenie.stop.ii arati minorei.stop.ii arati cucoanei.vor mai avea curaj sa doarma cu tine?nope.e vie si deloc atoasa.stop.te transformi...

moi non plus said...

stoop...e total gresit..nu e nici fratele...nu e ghicitoare, ce aveti? nu trebuie sa fie logic si nici sa se lege de ce stiti voi despre mine

Anonymous said...

"si nici sa se lege de ce stiti voi despre mine"...pai...stai un pic...tie chiar iti creste...hmmm...din aia?

moi non plus said...

hahahaha nuuu,nici nici...esti fantastic :))..cine mai bea baylies cu tine >:P

Anonymous said...

hai sa incerc sa dezleg acest puzzle.e vorba de S,D and R...right?

moi non plus said...

nu mihai,este vorba de X,Y,Z...nu mai incerca, esti pe langa

Anonymous said...

cum naiba ma...sunt pe dinafara?

Sorana Danescu said...

Cu sare si piper, tigari, nopti pierdute si zambete mai mult sau mai putin dulci sau false, comentariile de mai sus ma fac sa simt ca toate 3 suntem niste personaje dintr-o piesa de teatru atat realista, cat si romantica, intre adorabila si amara, intre amuzanta si deprimanta. Don'soara, Cucoana (stapana) si Minora (aproape Majora) in rolurile principale, inconjurate de cateva persoanje, unele simpatice, altele nu, iar unul latrator.
Din pacate, insa, multi nu inteleg ca asta e o piesa pe care o jucam doar noi, si ca oricat de bine ar fi scris scenariul si oricat de buni actori ar fi, nu reusesc sa interpreteze cum trebuie.

Mi-e dor de voi. Tre' sa tragem un suc de rosii. Poate maine.

Anonymous said...

Nu ma Raluca, nu e asa cum zici tu ;-)

Ca prea o faci tu pe shefa.

Anonymous said...

Si cine ti-a zis ca sunt mihai? Pai nu sunt mihai in fiecare din datzi.

Anonymous said...

uneori sunt mihai cu care beai tu paileys si mergeai la film si aldata sunt un bulangiu care sta in pantelimon si se f**e cu una ...

Sorana Danescu said...

Mihai, esti acel Mihai in salopeta verde?

Anonymous said...

Nu sunt acel mihai in salopeta verde; si nici baileys n-am baut. De fapt, nu sunt mihai de loc. Intelegeti ceva?

Anonymous said...

eu sunt mihai.asta e un mic tobosar ordinar.eu latru dar nu musc si pe langa asta fac pipi pe anumiti stalpi.

Anonymous said...

Parerea mea este ca pe prea multi ii chiama "mihai". Chiar si pe motanul meu tot Mishu il chiama... :-(

moi non plus said...

sor, un anonim este acel mihai, iar celalalt anonim este cineva (asta ca sa fiu indulgenta) care are o personalitate predominant "curioasa" si tot isi baga nasu' in blogul meu
ah..respect pt acest anonim ca are net prin rds (la fel de mult respect am eu si pt rds evident) si care anonim la ora 8 si ceva dimineata testa probabil conexiunea cu ajutorul blogului meu...respect again

Anonymous said...

respectele mele de asemenea, domnisuara; nu sunt tocmai o anonima cu rds care testeaza coneziunea cu ajutorul blogului ci mai degraba o persoana de sex feminin cu care la un moment dat ai avut ceva in comun, asta e tot; si nici n-am chef sa imi declin identitatea, ca uite de-aia, ca n-am chef :-)

Anonymous said...

ce spui tu straino?
doamna e departe
bratul sau prin cluburi, mii de morti imparte
eu sunt al sau caine,ea e doamna mea
insa iti spun sincer...hai...fugut asa
iara tu aicea fara a ei vointa
te vad foarte simplu...fara trebuinta
fii un pic discreta
fara mult tam-tam
zise patrupedul...si latra...ham ham

Anonymous said...

Si daca am intra in jocul celor care vad un puzzle in postul lui Ux (cred ca detesta sa-i spun asa..)?

- o specie necunoscuta descoperita totusi dintr-o intamplare si care isi are o origine comuna cu a mea

Raluca en-soi, Raluca cea de toate zilele, business-as-usual. Nu va lasati pacaliti de "necunoscuta"…

- o a doua specie care a fost interzisa, iar mult timp lasata sa creasca

Id-ul Ralucai (a nu se confunda cu "aidí "…), Raluca-cea-de-sub-perna, Raluca-din-intuneric, animalutul din umbra care sta ghemuit intr-o Raluca care nu posteaza, caci acolo de unde e el nu e loc de cuvinte, doar de pulsiuni si culori, prea de departe, prea din adanc pentru a putea fi scrise...

"Interzisa", caci nu multe lucruri de acolo sunt publicabile.

- cea de-a treia specie care a fost a mea dar niciodata nu am putut sa o cultiv pentru ca mereu avea semne ciudate si inhibatoare

Fecioara intarziata care ne da bomboane in fiecare sfarsit de Septembrie? In tarotul zodiilor, Fecioara e cea cu "semne ciudate si inhibatoare". Acesta e supraeul Ralucai, cu care nu ne permitem nici un bruderschaft, caci nu-l putem iubi doar cu carnea, de fapt niciodata cu carnea…

I aren't freuding you... cu eu, id si supraeu.. nu scuipa :-) Ne jucam, OK, Ux?

moi non plus said...

hhahahahaha....alt mihai in zona:))))...daaaa...nu mai imi zice uxi, suna a detergent:))...si nici tu nu ai gasit piesele, pt ca nu exista...interesant insa ca nu sunt aidi (pour les connaisseurs, este pronuntia frantuzeasca de la Heidi)
PS: daca imi cantai commentul erai tare:))

Anonymous said...

Daaa, nu exista piese, doar ma jucam de-a puzzle-ul - dupa cheia de aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ego :-)

2. "Heidi" e cuvant mut in Franceza, nu se pronunta deloc. Un francez n-o sa zica "aidí " ci doar va face o pauza semnificativa uitandu-se la tine si sperand ca o sa intelegi ce vrea.

3. Chiar ti-am cantat commentul (in stil bisericesc, pt ca e un post de Post). Iti trimit un .mp3 sa-l uploadezi, desi daca-l aude cineva, ma baneaza de pe toate site-urile de aici pana-n Trinidad.

4. Bine, n-o sa-ti mai zic Uxi. In weekend pot sa-ti zic Vanish? :-D

Anonymous said...

i may be country but i know when my mind is running so as to wipe it. unlike some commenting 'round here parts.

Sorana Danescu said...

Sa ma bata mama daca mai inteleg ceva :))

Anonymous said...

eu asta am inteles.Simptomatic, idiosincrazia dilematică îşi reverberează atenuant ecourile absconse protoarmonice din spatele semitranscendent şi disonant al obscurantismului incandescent de sorginte medievală, capsulând filonul crepuscular sincretic şi aluziv metempsihotic al transmigraţiei alchimice înspre circumvoluţiunile interioare ale epocii istorice care tind să formeze adevărate supape paleontologice înspre propensiunea paradigmelor de orientare paseistă.

Anonymous said...

say again????

Anonymous said...

in alta ordine de idei, in weekendul asta am vazut un film, "reign over me" cu Adam Sandler; este un film care te ajuta sa intelegi durerea, e.g. atunci cand pierzi.

si diverse tipuri de comportament; poate hmmm ne va face sa fim mai toleranti unul cu altul, sau, ma rog poate nu. dupa cazuri, ...

Anonymous said...

Good post.