Friday, March 21, 2008

Words Kill People

Ce spui e folosit impotriva ta pana si de tine. Cuvintele spuse cu voce tare sau scrise cu negru pe alb raman sa iti aminteasca si sa retraiesti. Imaginile sunt cutite iar cuvintele sunt topoare. As vrea sa le transform in cutite de plastic si in toporase de primavara. As vrea sa arunc cu magie alba sa imi acopere negrul scrisului, sa imi pun zapada pe piept si sa respir rece. Caldul m-a sufocat pentru ca a ramas la mine.
...Tacere...
Ce sa spun? Poti sa taci in fata unei ferestre?
Acum te tin eu in brate si te las sa imi acoperi jumatatea de obraz care a ramas libera. Acum de fapt...cant. E muzica mea pe repeat care nu iti spune nimic, pentru ca nu are versuri.
NU? Nu sa fie.
Vreau ceva.
...Tacere...
Imi spui ca jumatatea mea de pat care nu e completa e de vina. Imi spui ca nu exista lenjerie pentru un pat de o persoana si jumatate iar vanzatoare nu o sa stie ce sa imi dea. Imi spui ca daca tii ochii pe jumatate deschisi cealalta jumatate nu e de fapt inchisa, ci deschisa spre interior. Iar eu iti raspund ca usa nu se deschide apasand pe clanta, trebuie sa tragi de ea.
Ma culc acum, sa ma trezesc devreme, la o oarecare alta ora si o oarecare alta jumatate.
...Tacere...

13 comments:

notalent369 said...

ba exista lenjerie ptr un pat de o persoana si jumatate. iti zic eu! cine te minte, moi non asternuturi??

Sorana Danescu said...

>:D<
te iubesc eu azi, incat nu vei mai avea nevoie de lenjerie pt. o persoana si jumatate, ci pt. 3. si cum marlanul meu face cat 3, o sa ai nevoie de saltea pt. 6, si vreo 3 lenjerii una langa alta :))

moi non plus said...

talentato...cuvintele mint:)
missu meu drag, group hug?

Anonymous said...

marlanul meu?...dude!...despre ce marlan vorbiti?

moi non plus said...

dude...esti pe langa subiect:)

Anonymous said...

crezi ca e prima oara?

Anonymous said...

omul are un marlan mare; ce- asha greu de intzeles?

tacerea e mama intelepciunii, de cele mai multe ori. nu tot timpu, insa ...

Anonymous said...

final apoteotic : tacere!

moi non plus said...

dap, tacerea e tot ce ramane in urma noastra la final..

Anonymous said...

Tacerea ne scuteste de explicatii inutile, remuscare, gandire in plus, ochi deschisi, sentimente, resentimente, vina, lumina, efort, viata.

moi non plus said...

nu cred ca tacerea scuteste..poate doar pe unul, pe celalat apasa..tacerea nu se imparte la doi

Anonymous said...

tacerea e un cacat;

eu mai nainte am fost ironica :-)

moi non plus said...

hahahaha...daaa...uneori e ca un cacat (foarte plastic exprimat)...numai sa ai grija sa nu il inghiti;)