Saturday, March 1, 2008

Zatul noptilor

Am iesit din masina si desi stiam ca nu e locul ei acolo m-am bucurat pentru o bucatica de pamant eliberat cu nesudoarea semenilor. Doi pasi in fata trei pe spate si ma apropiam cu viteza vantului de primavara de o destinatie ce se dorea amuzanta. Incercam sa imi fredonez o melodie, desi nu stiam care ar putea sa imi acopere amintirea de acum o ora. Sunetele de drujba pe os, taieturi si aspirarea de sange alergau inca prin creier. Bine ca operatia se terminase si am reusit sa duc pacientul intr-un loc mai putin luminos care cel putin nu mai era alb. In geanta, spuma zilelor.

Acum sunt in fata spatelui unui edificiu ce-mi aduce alte amintiri. Oh nu, sper ca nu e noaptea amintirilor. Dar da, inca un om care cu orice chip incearca sa imi aduca chipul tau, inca o scena ce imi aminteste de ce nu am fost acolo pentru prima-ridicare si inca un sunet ce se alatura tiuitului din urechi. Vad galben in fata ochilor, un galben-parisian care se asorta perfect cu un ten masliniu, apoi il vad pe scena prin puterea mintii caci prin puterea privirii nu mi s-a dat voie. In geanta, sufocare. Dar asta a fost ieri..

Azi, am platit cu bani si lacrimi de furie cele 360 de secunde numarate. Azi mi s-au platit dorintele cu smulsul pielii si cu 60 de palme ce-ti acopera trupul. Azi, in ziua care nu exista, in locul in care nu trebuia sa fiu, s-a intamplat ce nu s-ar fi intamplat niciodata. Azi am privit in urma cu fata spre tine si am stiut: esti arestatul fara umbra iar gratiile nu iti mai sunt piedica. Acolo ai ramas, cu ochii inchisi, prinvind prin ziduri, cu pielea arsa de caldura. Acolo te voi pastra, in muzica si in ochii mei inchisi. In geanta, dragostea e un caine venit din iad.

9 comments:

Anonymous said...

Fetita cu codite... deloc nu esti cuminte. Deloc. Daca se auzea asa aiurea de afara zgomotul ala de os taiat(care era de fapt mai mult cartilagiu) imagineaza-ti cum se auzea dinauntru! Cat despre pielea maslinie... asa ce ma straduiesc sa nu comentez.Dar pot sa spun atat: unele amintiri e mai bine sa ramana amintiri si de dragul unor placute momente sa incercam sa le pastram frumoase. Lasa-le acolo in cufar si nu le murdari cu amintiri noi si mai putin placute. "Ce-a fost... a fost." Urmeaza ceva si mai bun!

notalent369 said...

geanta ta e plina de comori : spuma zileleor, dragostea e un caine venit din iad...imi place geanta ta :D

moi non plus said...

eh...mie nu mai imi place...e mai goala cu un carnet:(

notalent369 said...

daca iti fac cadou un carnet, e ok?

moi non plus said...

diano...poate poate..
auro..amintirile fac parte din tine, nu mor ca florile...iar de murdarit, te murdaresti oricum cand le plantezi :)

Sorana Danescu said...

Sper ca ne vedem maine sa-mi dai toate hartoagele, da? :D

moi non plus said...

sure babe...vreau ca cadou carnetuuuuuu:((

laurentiunecenzurat said...

imi place in continuare "ceva de la tine"....cartile din geanta, cuvintele, povestile, sunt doar mici exemple

moi non plus said...

heeey...mersi laurentiu...inseamna ca acum tu esti calator pe aici;)