Sunday, March 16, 2008

Que sera...sera..

Azi am incheiat un ciclu de 8 ani si jumatate care se va relua dupa o luna insa, pauza ce ma lasa fara furia mea rosie si fara mijloc de a merge fara picioare, de a respira fara sa inghit praf si de a vorbi fara sa ascult. Dar nu asta imi lasa umbre pe pereti, pe care ii neg si ii las in urma. Nu asta ma lasa in tacere si imi spune ca restul a fost dat, a fost procesat si aruncat in selectia naturala a lumii. Restul sunt eu, nu in tacere, ci tipand la oameni. Cum puteti sa fiti asa? Sa iubiti doar cu carnea? Sa priviti trupurile goale de langa voi si sa nu va lase nici o greutate in piept..Dar de ce tip la ei cand ar trebui sa tip la mine? Am un moment lipsa acum, il caut printre nimicurile ce le strang in jurul meu cu apucaturi de fata batrana prea tanara pentru varsta mea si prea batrana pentru varsta lor. Muzica e singura care imi dicteaza anii pe care ii mai am de trait si ii cunosc doar in momentele alea lipsa. Poate de aceea nu le gasesc..caci nu trebuie acum sa gasesc pentru ca trebuie sa mai am ce sa caut.

I have the key in my hand...all I have to do is to find the lock..

12 comments:

Anonymous said...

Pai ce facem... spui una si scrii alta? :) Maine va fi mai bine ca va iesi soarele. Nu mai tipa, ca oricum toti au castile cu muzica in urechi! (Eu mi le scot daca vad mimica buzelor spunandu-mi ceva, cu conditia sa nu tipi la mine si sa imi arati dintii-nu coltii adica).

Anonymous said...

"I have the key in my hand...all I have to do is to find the lock"

aici cred ca te inseli Donsoara.tu ai speraclu nu cheie.cu asta deschizi orice lacat.

moi non plus said...

aura...ce am spus si ce am scris?

fishy draga, mi-e dor de numele tau pe aici..ah,si vreau 3 dorinte, 3 usi deschise, crezi ca ma poti ajuta?:P

Anonymous said...

pai spui una scrii alta; pana mai deunazi ne invatai pe noi toate cat de minunata e viata, in adevaratul sens al cuvantului, adica atunci cand iarba este mai verde si cerul este mai albastru. pe cand acum ... sa inteleg ca ai 3 speracle si cu toate astea nu mai gasesti nici o cheie? ... eu una, nu mai inteleg mare lucru.

si DA, 99.99% din barbati iubesc numai cu carnea, cei 0.01% reprezinta probabil cheia, dar n-am trait sa gasesc una; in concluzie, barbatii e niste porci.

Sorana Danescu said...

Sa stii ca eu te iubesc cu corasonul. 100%.
Sambata poate mergem la D Kay, ca niste pustoicute de 17 ani, care nici nu viseaza carnet si masinuta. Ar fi un experiment. Mama ei de masinuta inmatriculata in CT, ca daca era de B, acum inca rupeai strazile... :(

moi non plus said...

hmmm...nu cred ca va invatam, ci ma invatam:)..si da, nici cu toate siretlicurile din lume nu poti sa spargi lacatele care nu le gasesti:)

missu meu dragut, facem ce vrei tu atata timp cat ma impiedici sa ma cert cu taximetristii..azi a fost ok, am luat un mosulet simpatic care m-a intrebat daca m-a mai dus...eu: "nu, ca de obicei...conduc"

notalent369 said...

"Cum puteti sa fiti asa? Sa iubiti doar cu carnea? Sa priviti trupurile goale de langa voi si sa nu va lase nici o greutate in piept"- ai gasit vreun raspuns? sa-mi zici si mie cand afli.

Anonymous said...

bey, sper ca masina este in parcare :d nu-i asa?

moi non plus said...

talentato, merdre profonde ma cherie..cum ar traduce mot-a-mot francezul...

blogo...este...o privesc cu jind si postesc:))

Anonymous said...

Saraca fata :-)

Anonymous said...

Frumos postul tau , Frumoasa melodia lui Wax Taylor... Ma intreb de unde iti vine aceasta inspiratie , pe mine ma uimesti mereu ...

moi non plus said...

hey nicole, ma bucur ca ai mai poposit pe aici in ritmurile melodiilor mele..hmm...greu de spus de unde, nu e doar un loc...poate vine din fiecare mine..