Saturday, April 12, 2008

Si totusi, traiesc o primavara.

18 comments:

Anonymous said...

Unde, unde, zi şi mie :((

Sorana Danescu said...

:x

notalent369 said...

vrei sa-ti cant primavara? am talent, sa stii...ignora-mi id-ul!

moi non plus said...

demaio, in mine :)
sor...back to you :X
talentato..numai sa nu vina si vara si toamna si iarna si apoi moartea :)...vreau doar primavara asta

Anonymous said...

donsoaro...tot Constanta-i fruncea!sa moara prafuitii aia din bucuresti...mwahahaha

Sorana Danescu said...

O sa mor :(
Sunt o prafuita :(

Anonymous said...

ce ciudat cum primavara ta poate fi anotimp al mortii pentru altcineva...

moi non plus said...

imi pare rau, primavara mea a fost moarta, dar a inceput sa infloreasca

Anonymous said...

şi eu

Anonymous said...

simbolic vorbind, florile tot dintr-o balega tre' sa rasara :-)

notalent369 said...

auzi demoiselle, ce-ar fi sa ne mai lasi cate un rand...asa..de chestie...stiu ca esti ocupata cu primavara...dar o cucoana, o minora si un valet iti cam simt lipsa. hm? ce zici?

Sorana Danescu said...

Cucoano, i se rupe de noi :(

Anonymous said...

ai văzut poza cu primăvara? :)

click aici

moi non plus said...

rand pt talentata mea >:D<
rand si pt sor a mea >:D<

si blackmetal, e superba primavara ta, dar tot a mea este mai frumoasa, caci o simt si pe interior :)

Anonymous said...

lasa si pentru ochiu' meu un rand balaoacheso.hai ca-ti dau in bobi pupati-as masina ta aia rosie...ia sa vedem ce zice boby...hmm,la drum de seara,print de verde,paranghelie prin toamna,primavara toata viata,doua mogaldete,doua dame vopsite rosu si violet pe capul tau pana mori.aoleu!

moi non plus said...

hahahaha...am trait sa o vad si pe asta..un caine care citeste...in bobi* :)))))))

*joc de cuvinte pt nestiutori

Sorana Danescu said...

Cutzu, trebuie sa-ti povestesc ce a patit potaia mea de 30cm pe 15. Am elaborat cu mama o teorie pe care am aplica-o tuturor barbatilor.

moi non plus said...

sor...se aplica si la piramida?:P..las ca ma intorc pe 29 in Bucuresti si pe 30 sunt toata ziua a ta si a Dianei si imi spui tot tot...divele will be back :))