Wednesday, June 18, 2008

Cand dreapta se cearta cu stanga care sa adoarma prima

-Tot ce am nevoie e un buton de "Hold" pe viata, sa nu spun nici da nici nu, doar sa visez si sa desenez.
-Alo, ai inceput convorbirea, trebuie sa o si termini! Mereu incepi cu da si termini cu nu, deci spune nu!
-Nu, nu, nu...Am nevoie sa respir inainte sa vorbesc, am nevoie sa simt inainte sa ating, am nevoie sa stiu inainte sa dorm. Am obosit sa stiu ce nu am nevoie, sa intreb ce nu ma ajuta si sa ascult ce nu ma atinge. Am obosit sa privesc, am obosit sa vorbesc, am obosit sa scriu. Am obosit sa fiu mereu dreapta.
-Trage pe stanga atunci! Eu sunt aici.
-Nu mai stiu cum, am folosit stanga cand nu era a mea, am folosit iar stanga cand nu am vrut sa trag pe dreapta, acum nu mai stiu cui apartine.
-Nu a fost niciodata a ta sa o folosesti! Esti doar un hot de maini, furi cu dreapta sa dai la stanga dar degeaba. Doar cand dormi uiti cine incerci sa pari. In somn, esti tu!

Noapte buna.
(dar e zi)

7 comments:

notalent369 said...

stanga-dreapta, dreapta-stanga...pfff..decisions, decisions!..ai dreptate..ar fi mai simplu daca am avea a treia varianta, a treia mana, o cale de mijloc...pentru situatii de criza.

moi non plus said...

hehehe..as vrea sa fiu omul cu trei maini, dar a 3a sa fie plianta:))

Anonymous said...

faci prima la dreapta ,mergi 3 pasi si te uiti in sus ce vezi?

moi non plus said...

blocuri:(

Anonymous said...

ba nuuu,vezi o aura pe tavan.

Anonymous said...

Aura? ce cauta Aura pe tavan? Raluco, ce i-ai facut Aurei?

moi non plus said...

heehehehe nimic...doar cainii latra...dons'oarele se distreaza