Monday, June 9, 2008

Tu cati ani ai?


Ce inseamna de fapt intrebarea asta? Venita din gura unui pusti de 12 ani cu care m-am imprietenit in varful bradului inainte de a ma da cu tiroliana inseamna: "tu ce cauti pe traseul asta usor, nu e de tine, du-te unde e greu, lasa copiii cu lumea lor galbena si verde, du-te la negru".
Am sa scriu cum nu prea scriu eu in general: la obiect, fara jocuri de cuvinte si fara perdele semi-opace prin care vede cine ce vrea si inteleg cine ce poate intelege si ce se apropie mai mult de sinele lui.
Am vazut muntii. De fapt, ce se putea vedea de la nivelul cabanei unde mi-am depus starvu omorat de zgomotele orasului si presiunea biciului corporatist. Am ascultat muzica tare, am dormit tare (nu, nu eu sforaiam), am mancat tare, am respirat aer tare. E atat de bine sa fii printre straini si sa nu te simti obligat sa socializezi. Zambesti daca vrei, vorbesti daca vrei, saruti cand vrei...si totul dupa un drum prafuit si accidentat dupa Zarnesti spre Plaiul Foii.
Apoi am vazut Brasovul, intr-o zi, inghesuit ca orice urba dar cu treceri pietonale pigmentate cu terase, flori si oameni frumosi. Si am fost aici www.parc-aventura.ro unde mi-am regasit copilaria, forta, fizicul si intrebarea pierduta in timp.."tu cati ani ai?".

8 comments:

Anonymous said...

21:P
si sigur as "fugi" ca un nebun printr-un parc ca acesta

Anonymous said...

hmmm...intelegem ca totul a fost "tare" la munte,nu?

moi non plus said...

dunec, crede-ma ca nu te dezlipesti de acolo..si toata febra musculara de dupa merita

hehehehe...sarco...las ca tu esti cel mai tare sunt sigura:))...pe unde ai mai ajuns? Spania? hmm..sau doar in the neighbourhood :P

notalent369 said...

azi am 21, going on 45...grrr

Anonymous said...

tare ca fularu'
sunt intr-o palma.
toata lumea se vaita pe aici.ba ca imbatraneste,ba c-o doare inima,ba ca baba are un coi...donsoara,fa ceva!

moi non plus said...

dianoo...de ce minti...mai ai cateva zile de 20...savureaza-le...45 mai are de asteptat mult si bine..
iar tu sarco, fac fac...:))
le duc la mare cu furia rosie, asta fac:P

Anonymous said...

nu numai tu te gandesti la "tare".
Mae West cica ar fi zis "A good man is hard to find" la care Cucoana ar fi venit cu replica "A hard man is good to find"...hahahaha! Cucoanele astea...

notalent369 said...

"..au mereu dreptate"- asa voia sa continue fraza domnul de deasupra :)