Wednesday, June 11, 2008

Oamenii inconjuratori


Am obosit sa vad atatea fete chinuite
Si atatea oglinzi in jurul meu.
As desena o masca cu zambet, sa o poarte toti
Si as desena cuvantul "Multumesc".
As mai desena inima la vedere
Si as desena sunetele date de fiecare bum.
As vrea ca oamenii sa stea talpa in talpa
In acelasi timp cu suflet in suflet.
As desena un caleidoscop din oamenii inconjuratori
Sa ii pot colora cum vreau eu.
Acum cant...
Oamenii ucid
Oamenii tac
Oamenii lasa
Iar apoi se descompun de vii.

7 comments:

notalent369 said...

sole-to-sole :)

ar fi intr-adevar frumos sa poti colora oamenii dupa bunul plac..ar fi ciudat insa...nu crezi? poate ne-am incurca in atatea culori...

moi non plus said...

da...si soul to soul...
culorile nu sunt multe...nuantele le strica numarul insa...dar..putem sa folosim guma oricand..nu?

notalent369 said...

noroc cu guma!!!

Anonymous said...

chestia cu fetele chinuite si cu oglinzile e foarte interesanta ;eu am inteles ca oglinzile reflecta oriunde te-ai uita propriul tau chip iar perceptia (care ..credem noi ca vine din exteriorul nostru) e de fapt interiorul nostru reflectat in "oglinda" (realitatea inconjuratoare) care intoarce intotdeauna ceea ce-i dam .

andrei said...

psiholoaga de la noi de la strungarie zice in ceilantzi iti vezi calitatile si defectele.
defectele mai ales daca nu "esti ok" =)).
dar io sunt baiat ok.
vad numai lebede.
am si blog...
http://andreimihail.blogspot.com/2008/06/nightwish-swanheart.html#links

Anonymous said...

// am ip deci nu sunt anonim!

ce e cu ******* asta? ia raspunde tu!
a cui esti tu donsoara? uh? ai parinti ? si daca da, ce pazesc? ei stiu ca ai blog? si ca scrii... ce scrii?

// degeaba..

moi non plus said...

IP-ul nu e al tau deci pt mine tot anonim ramai...si da.mami si tati stiu ce scriu si sunt mandri de fetita lor si drept rasplata mi-au dat au un mertan si un lant de aur pe care scrie "getutza"
//ca sa fim in ton...poti sa fii mai explicit? ce inseamna ******