Friday, May 30, 2008

Si....si

Si vreau....si nu vreau.
Si vad...si nu vad.
Si inteleg...si nu inteleg.
Si mi-e dor...si nu mi-e dor.
****
E simplu, la mine in baie sunt doua periute dar pasta neagra de dinti de pe una din ele nu mai conteaza caci dintii s-au facut albi.
E din ce in ce mai simplu, la mine in cap inca mai e o bucata de creier invalid dar care nu mai conteaza, pentru ca am cultivat peste cu semnite aruncate in mod fortuit de maini bune iar acum cresc flori presate ce se transforma pe zi ce trece in bucati moi de inima pregatite pentru inima din inima din pieptul cel mai mare.
****
Si ma legan...si nu ma legan.
Si alint...si nu alint.
Si mangai...si nu mangai.
Si sarut...si nu sarut.
***
E greu, dar daca privesc simplu o sa mi se para mult mai bine.
Da, m-am hotarat, e asa cum e acum, nu cum a fost inainte.

14 comments:

notalent369 said...

si acum e BINE.

Sorana Danescu said...

acum e FOARTE BINE.

andrei said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

de ce e greu?
nu e mai usor sa privesti simplu decat sa te complici? :-??

moi non plus said...

pai si ce e simplu in a vrea doua lucruri total diferite in acelasi timp? :)

Anonymous said...

pai fa`le domle pe amandoua..
ce`i asa de greu sa le faci pe amandoua pt cateva momente?
daca vrei..ia ce vrei si dupa aia pune inapoi la loc..
deschide ochii..vezi..apoi inchide`i inapoi
intelege..apoi gaseste`ti motiv sa nu mai intelegi
daca iti este dor sau nu..suna`l oricum si iti vei da seama atunci ce simti cu adevarat..
viata o complicam noi doar ca sa ne simtim importanti :)

Anonymous said...

viata o complicam nu ca sa ne simtim noi mai importanti ci pentru ca lucrurile ca sa fie simple trebuie sa se complice mai intai

stiti voi ... analiza si sinteza !

moi non plus said...

hehehe..chiar ma faci sa zambesc no1sgril ...ce e atat de simplu in a gasi o solutie care sa se aplice la toata lumea, sau ce e atat de complicat...serios acum, lasand "a fi sau a nu fi"-urile deoparte sper ca esti constienta ca ce ai zis e genul de afirmatie "just do it" care e foarte comerciala si care evident are o aplicabilitate larga. Dar te asigur ca aici nu e cazul caci "si...si"-urile mele nu se rezuma la un telefon. Cat priveste complicarea, vine cu noi la pachet deci rar scapam de ea.

andrei said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

imi continui, nu-i asha, "epopeea" mea, care de la un timp incepe sa semene mai putin cu tiganiada si mai mult cu ... say, o tragedie greaca.

ete nah. nu e nici un fel de tragedie greaca, numai ca ustura un pic, asta-i tot.

ma intreb cand am sa mai visez ceva cu noima, deocamdata visele mele sunt destul de confuze, ma trezesc uneori pe la trei si alung pisica. na, e greu singura.

ma intreb daca in viata tot ce conteaza e obisnuinta, ca daca e pe-asa, ar trebui sa fiu de mult maritata cu unu care sa ma ucida incetul cu-ncetul. totusi, apreciez picatura de viata din mine, aia aroganta care se intreaba permanent daca nu poate fi si altfel. habar n-am. probabil ca asta m-a "salvat".

Anonymous said...

inima e "fiinta in fiinta" ea e speciala caci acolo ii place lui Dumnezeu sa stea ,e "tronul lui Dumnezeu" analizeaza acum ce-ti spune inima vizavi de afirmatia de mai sus ,nu citi mai departe ci "analizeaza-ti analiza" asupra a ce am afirmat-dupa ce analizezi poti sa-ti raspunzi singura :ca se da o batalie in inima si tu STII ce trebuie sa faci ,dar oare de ce nu faci,de ce cauti motive de indreptatire(falsa) cand stii ce e bine si ce nu ?e drept ca atunci cand nu e Dumnezeu(pe care il alungam constient ) e altcineva.Cine e in inima ta?--ce am afirmat nu e de la mine un neica nimeni ci de la un titan al crestinismului

Anonymous said...

Eu nici nu afirmam cele de mai sus daca undeva in "inima" mea decizia nu ar fi fost luata de mult. Sper ca stii asta.

moi non plus said...

da, stiu..si da, inteleg...uneori deciziile le iei inainte de a le constientiza

Anonymous said...

aham .