Monday, May 5, 2008

Hainele reginei de negru


De vreo 3 saptamani asa sa zicem regina de negru a schimbat garderoba. Nu, nu are vesminte albe de manelista si nici Dolce&Gabbana de fitoasa ci transformarea a fost catre floricele, frunzulite, pasarele. Coroana de spini a dat muguri sau mai bine zis dani iar trena neagra si plina de mucegai are muschi verzi si umezi. Primavara a acoperit intreaga fiinta a reginei si a coplesit-o in fiecare zi si in fiecare noapte cu dan-satorul ei. Nimic nu mai e negru, florile acum sunt de un rosu sangeriu iar tulpina de un vinetiu vecin cu vanata. Regina a fost in vacanta: ziua a dormit sau a mai fost dusa la bisericile fortificate iar noaptea a cumparat salam de Sibiu. Nimicul s-a metamorfozat in zid de cetate din 1779 daramand zidurile de oras in care s-a nascut in 1979, sarind pe minus 200 de ani. Vis, cuvinte de drag - "daca profiti de asta iti sparg fata" - personaje noi pe tabla de sah - haulica a facut o groaza de masuratori si descoperiri mai ceva ca un speolog - si nu in ultimul rand cadouri schimbate intre regina si dansator pe podul minciunilor. Viata poate sa fie o strada veche pavata cu piatra cubica cu iz medieval care sa nu iti zgaltaie trasura.

20 comments:

notalent369 said...

podul minciunilor sa intelegem ca a fost podul adevarurilor pentru o zi?pentru o clipa? pentru doi oameni?:)sniff!!!

moi non plus said...

vezi ca servetelul ala cu porcusorul "it wasn't me" se numeste snif:P..use it:))

Sorana Danescu said...

salam de sibiu =))

Anonymous said...

speologia asta da bataie de cap.hai ca inteleg masuratorile dar si descoperiri?!

moi non plus said...

hmmmm...sa vedem...imi cunosti numele din moment ce m-ai cautat cu yahoo search...crezi ca imi cunosti si povestea?

Anonymous said...

cu cine vorbesti?

moi non plus said...

cu alt anonim sarco...don't worry..stiu ca scrie caine rau la mine pe poarta, but calm down ;)

Anonymous said...

pai eu vad doar unul.eu.de doua ori.acum de trei.pfai...speologia asta...
acum ia spune...imi iau parpalac ori ba?

moi non plus said...

taci mah ca esti de 2 ori...pai in octombrie ploua deci poate poate :)))...acum lasand gluma la o parte...nu nu nuuuuuuu >:P

notalent369 said...

parapalacilor ce sunteti!

Anonymous said...

hai ce naiba,doar nu sunt amnezic,eu sunt si la primul.

bai, eu parpalac imi iau.Donsoara cre'ca a sosit timpul.acum fredonez o melodie...Ia-ti Mireasa ziua buna/De la Tata,de la Muma/de la frati de la surori/de la copiii din flori....oops! ultimul vers parca nu era asa...

moi non plus said...

jet!...pe parpalac :)))...nu ai ceva scoici de cules de pe acolo?

Anonymous said...

ntz,n-am.dar mai stiu un cantec... pe aceeasi linie melodica... cand vine Doamna cu coasa/scot din buzunar Testoasa/poa' sa vine chiar si Dracul/am pe mine Parpalacul

notalent369 said...

parpalacul repede cedeaza/ cand testoasa se elibereaza!

Anonymous said...

gesunde farben fur die konigin
as zice si io de salam si speologie da nu stiu ce

Sorana Danescu said...

Gesude Farben, doch!
Galben pai la Sarco, asortat cu o folie de Furazolidon la mine in mana. Parpalacul meu o sa fie verde, asortat cu Saddler.

O sa fiu don'soara de onoare :x
Poate prind buchetul si dupa ma arunc in mare =))

moi non plus said...

hahahaha ce glumeti sunteti voi...

morbo, bienvenue chez moi... imi pare rau ca nu ti-am spus ca o sa fiu prin sibiu dar eram prea cu capul in nori...

Anonymous said...

nici o problema, am fost destul de praf zilele astea pentru ca neintalnirea cu mine sa fie un lucru relativ bun pentru toti oamenii implicati :)

Anonymous said...

http://youtube.com/watch?v=XOYZwQ8-FEE

Anonymous said...

e peste mari si tzari ... mantr-eb de cine ii e dor; but in fact frankly my dear i don't give a damn.