Sunday, May 18, 2008

Sevraj in acelasi pat pe aceeasi podea falsa


Organismul meu se curata, din interior catre exterior, se leapada de carne, se dezintergreaza. Parul se increteste la loc, unghiile se scurteaza, iar pielea se trage lasand urme de maini si picioare. Privesc cum slabesc peste noapte. Privesc cum sufletul mananca carnea desi in afara de cateva bucati sustinute de niste fructe nu are ce manca. Menta imi invadeaza creierul prin nari iar mirosul de paine arsa ma tine inca treaza. Apoi iar somn, 10, 14, 16 ore. Ceasul fals de pe peretele ce da in interior arata mereu aceeasi ora: dormi! Dormi! Dormi! Mai visez de 10 ori. Ba nu 100...sau 1000. Dar de unde stiu ca nu 1001?

Vise:
-tata si mama imi trimit scrisoare recomandata in care imi specifica ca vor expedia niste bani pentru medicamente. Nu inteleg de ce scrisoarea este in engleza. Nu inteleg de ce ei mint in scrisoare.
-multa lume la masa. Ea e proasta. Ea rade. Ea nu isi da seama unde se afla. Nu inteleg eu unde eram si de ce nu cunosteam aproape pe nimeni.
-dar esti indragostita? Nu inteleg de ce nu am raspuns cu DA sau NU, ci altfel.
-restul visului a fost blank pe stanga, blank pe dreapta, iar pe stanga pana dimineata cand am visat un soare de munte pe pajistea inflorita.

Buna dimineata, Raluca, "iti aduc ceva de aici, in afara de mine".

3 comments:

Anonymous said...

Bai, mi-esti draga, sa mor io ! :-)

Oi fi avand inclinatii de genu asta? Habar n-am ce e...

Ti s-a intamplat sa fumezi chistoace? Eu asta fac ...

Ia de la mama un link ... pulseaza in cultural ... e mai kinky ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=xZeR9q06HpU&feature=related

notalent369 said...

sa-mi zici ce ti-a adus :)

moi non plus said...

un mar si un con de brad :)