Monday, August 11, 2008

Bilet fara intoarcere

M-am trezit speriata din vis. Alt vis, alt tu, mai mereu acelasi tu in visele mele.
Erai personajul negativ de data asta: m-ai urcat intr-un lift catre etajul 7 dar era programat sa revin dupa 1 an. Vroiai sa strangi in brate doar pentru a lua energie si se intampla sa nu fiu eu de fiecare data. Ti-am numarat strangerile iar eu am iesit pe minus. Apoi tot tu mi-ai aratat sensul tuturor lucrurilor: cifrele. Totul e compus din cifre. Drumul, pretul, ziua, varsta, relatia. Simtim nevoia sa masuram si sa gasim o metrica pentru orice chiar daca numai auzul lor ne face viata un calvar.

-Ai stat doar 2 zile cu noi, prietenii sunt mai importanti?
-Mai ascult 2 melodii si plec in expirat, nu prea m-a prins folkul.
-Sunt prea multi oameni in cerc, dar din 2 nu il poti face.
-Am facut drumul in 3 ore, m-am saturat.
-Sunt doar 9 zile de concediu.
-La multi ani, ai implinit 75 de ani.

Plec, nu mai vreau sa compun propozitii cu cifre iar numerologia o stric schimbandu-mi varsta in curand. Nu mai vreau sa vad cati oameni ma vad si nu mai vreau sa stiu de cate ori te-ai intors. Eu plec, dar ma intorc peste 1 saptamana. Ironic nu?

16 comments:

Anonymous said...

ce-ai zice totusi sa-ti iei mereu doar biletul de intoarcere? pentru mine ar fi atat de reconfortanta ideea asta ...

Anonymous said...

one way ticket?ai luat-o razna ?

Anonymous said...

Imi place la nebunie cum scrii!

Nu stiu de ce postez acest comment! (actionez sub impuls)

Inca "2" vizite pe acest blog si ma indragostesc.

Anonymous said...

aici scrie o mamaie cu parul mov si cu 14 pisici.daca te indragostesti o faci pe riscul tau,cu alte cuvinte in afara de pupat pe proteza dentara trebuie sa aduci si mancare la lighioane.Whiskas only.

Anonymous said...

anonimule tot eu sunt,ala cu pisicile.vezi ca mamaia are o prietena care scrie la fel de misto.baba asta e mai tinerica si are parul verde.scrie la fel de misto.creste caini si testoase de o viata.sunt prietene la catarama,croseteaza impreuna,tipa la copii pe strada.sa nu zici ca nu ti-am spus.

Anonymous said...

bai anonimule,tot eu sunt ma.imi place de tine ca esti sincer.mai e o babone ca am uitat sa-ti spun.asta e dusa rau,vopsita portocaliu,creste de vreo 18 ani un peste.toata lumea zice ca e ton dar e gupi toata ziua.ba si ce-l chinuie,ba ii baga sare in acvariu,ba il curenteaza,ba il ameninta cu piranha.stai ca trebuie sa apara.toate trei scriu bestial.

Anonymous said...

bai si inca ceva.danseaza mamaia asta cu pisicile de i se rup tenesii.ba frate,trage niste sarbe si niste invartite de-ti sta minte-n loc.daca te indragostesti trebuie sa iesi cu mamaia la serate dansante in Cismigiu.si crede-ma o sa faci lombosciatica de cate ori o sa te apleci sa-i ridici proteza de pe ring.

Anonymous said...

mamaia cica e dusa la tratament la munte.tratament my ass,toata lumea stie ca e dusa sa-si imbunatateasca tehnica de dans.face niste piruete pe iarba verde...pfff...dar stai sa vezi cand ajunge la Techirghiol in namol.dirty dancing frate!!

Anonymous said...

acum nu ma intelege gresit,eu nu vreau sa-ti stric ploile cu indragostitul tau,doar te pun in tema.atata iti spun,ai grija ca baba cu parul verde pune cainele pe tine daca o calci pe bataturi.

notalent369 said...

anonimule cu pisici, caini si testoase...ia da volumul mai jos si lasa oamenii sa se indragosteasca. raule!

Anonymous said...

anonimule ti-am spus ca tipa la copii,nu?ea e baba cu parul verde.tot curata carapacea la testoasa aia de o ia naiba.o slefuieste in fiecare zi.dar am uitat sa-i zic ceva...testoasele traiesc 800 de ani.mwahahahahah!!!

Anonymous said...

anonimule nu te supara eu dar te pun in tema.daca tii mortis sa te indragostesti iti dau un pont.ia-o pe baba cu parul portocaliu.e singurica cu pestele ei din borcan,are masina dar n-a mai pus mana pe schimbatorul de viteze de ceva timp.

Anonymous said...

da stiu,tie ti-a cazut cu tronc mamaia cu parul mov.ce sa-ti zic decat ca e plecata cu cortul.si scuza-ma anonimule,dar daca nu esti in stare sa tii cortul ridicat toata noaptea mai bine nu te bagi in combinatie.mamaia cand vede cortul prabusit o apuca crizele de astm.

Anonymous said...

anonimule vad ca taci malc si asta nu-mi place.imi cer scuze daca te-am speriat.inca ceva sa nu uit,vezi ca baba cu testoasa are nevoie de baston.

notalent369 said...

mi-am comandat baston musiu! imi vine prin posta in curand...am inceput numaratoarea inversa..o sa incerc sa sparg carapacea testoasei, poate o pot resuscita asa.

Anonymous said...

ce faci mamaie ai inebunit?pai nu stii ca testoasele hiberneaza 5 luni pe an?cum sa-i spargi carapacea?