Thursday, August 7, 2008

Iar ciudat..

Uneori stingi amintirile ca o ultima tigara pe care ai promis oricum ca nu o vei mai fuma pentru ca oricum nu fumezi ci doar te prostesti. Uneori stingi vocile din cap si nu le mai recunosti cand din greseala la radio se anunta soare intr-un oras fantoma. Apoi incerci sa iti dai seama daca ce ai auzit era ascuns bine in inconstient sau doar numele din constient iti dadea sunetul. Daca personajul nu se potriveste, incepi si inventezi si faci pereche intre nume si chip. Dupa o vreme lucrurile nu se potrivesc iar si incepi sa te intrebi de ce. Apoi iti faci griji: cum vei mai recunoaste ceva vreodata daca mintea ta se joaca cu tine pe degete mai rau ca un Iuda? Nu iti ramane decat sa te multumesti cu bucatile din puzzle-ul creat de tine pentru tine si sa le reasamblezi din cand in cand sa nu uiti cum se face. Mai o melodie, mai un cuvant, mai o poveste, mai un drum. Sper doar ca atunci cand ajung la mare sa nu uit ca o stiu de cand m=am nascut si ca acolo nici un val nu imi sterge viata. Ce sa spun, doar ca nici mie nu imi pare rau. Ma intorc la CD-ul meu de Vama, il pregatesc pentru maine.


Robbie Williams - Me and my monkey
Asculta mai multe audio Muzica »

5 comments:

Anonymous said...

CD de Vamă?

moi non plus said...

pai drumul pana acolo il fac cu masinuta mea si am un CD pe care mereu il ascult ..si cum fac cel mai des drumul bucuresti-constanta-vama, l-am supranumit CD de Vama :)

Anonymous said...

home,sweet home!

moi non plus said...

tu cand vii? :P

Anonymous said...

pfff...Donsoara.melodia face cat 1000 de cuvinte.bravos!