Thursday, August 28, 2008

Blogul meu ca un WC

Cand eram mica de fiecare data cand ma certa mama sau ma simteam nedreptatita cautam un loc unde sa plang si unde sa ma ascund. Eram multe persoane in casa si din cauza asta nu aveam nici camera mea si nici un loc ascuns. Visam la coridoare secrete si camere ascunse in pereti dar degeaba, copilul de atunci nu putea sa transforme in realitate ce visa. Drept urmare - da matematica isi facea efecutul logic asupra mea - am socotit ca trebuie sa existe o solutie, un loc in care lumea din afara nu patrunde foarte des si am gasit: baia. Ma inchideam in baie. Apoi, cand primul baiat a vrut sa imi patrunda in intimitatea corpului am dezertat, am fugit si m-am ascuns: tot in baie. In baie ma ascundeam si de tine uneroi si tot in baie, la munca, te plangeam si imi feream privirea de ochii iscoditori ai colegilor. Uneori insa, plang aici: cu vorbe, cu muzica, cu desene, pe pagina asta alba gaurita de literele tastaturii. Copilul de azi a gasit o alta baie. Sper doar sa pot trage apa dupa mine si aici.

31 comments:

Anonymous said...

excelent post pentru ca e minunat-dureros de sincer ,in afara de ultima propozitie care ...e in plus . dar e blogul tau :)

Anonymous said...

Nu, ultima frază nu se află deloc în excedent. Ba, din contră, nu ştiu de ce am senzaţia că îmi spune mai multe decât s-ar putea bănui...

Anonymous said...

imagineaza-ti ca stateai la sat cu bunicii in aceeasi curte ,aveai 7 frati si toaleta in fundul curtii.baie nexam.iarna,dupa o masa copioasa incheiata cu un nechezol cu efect purgativ.pe tine te taie plansu'...

inca ceva:la tara,veceurile se bazeaza pe principul free-fall.

Anonymous said...

Hehe, stiu si eu baia aia :))

Anonymous said...

uu, am onoare sa scriu primul comment decent.

brontozaurel said...

eu ma ascundeam in baie, ma urcam pe masina de spalat si imi puneam prosopul in cap... era locul meu unde nu ma vedea nimeni...

Anonymous said...

@brontozaurel-hmmm...ar fi mai multe variante dar poate imi raspunzi la niste intrebari:
1.esti hobbit?
2.pe masina sau in masina?
3.parintii erau orbi?(scuze,aici am exagerat un pic)

moi non plus said...

sarco,las' ca nici cu tine nu mi-e rusine...cum e baia pe vapor a?..lasa oamenii in pace sa comenteze

Anonymous said...

hmmm..e baie comunala,stramta,nasol cand scapi sapunul,cateodata nu merge sa tragi apa cu zilele si se face musuroi iar atunci trebuie sa te reorientezi catre punga.eu mai faceam cateodata pipi in 'ghiuveta' ca e mai cool dar m-au vazut unii si minciuna "ma spalam pe dinti" n-a mers.si ei stiau ca exista doar "soare cu dinti"

Anonymous said...

Tu chiar plangi dupa cineva? :D

Anonymous said...

si cum ziceai ca sunt labilurile-astea?

scrieri realiste? muhahahaha ...

moi non plus said...

heeei...bine ai revenit...long time no see nebunatika...asa parca ti se spune pe forumul tau intre oglinzi nu?...eh...ce sa fac si eu..mai plang dupa una, dupa alta, dupa unu, dupa altul...dar in principiu postul asta este despre altceva, dar fiecare ia din el ce i se potriveste...deci, tu dupa cine plangi? :P

Anonymous said...

si tipul ce a zis cand ai fugit in baie?

moi non plus said...

hehehe...mi-a zis: "sa nu iti faci poza in baie ca ma sinucid":))

Anonymous said...

Problema este sa nu miroase dupa eventuali vizitatori cu burtica delicata. :D

moi non plus said...

heheheh...folosesc parfumuri puternice:))...ma acopar bine ;)

Anonymous said...

dupa cum spuneam.. e blogul tau si scrii ce vrei ...dar nu inteleg un lucru ,incepi prin a spune ca te ascundeai in toaleta cand te simteai nefericita,te ascundeai acolo, nu ca sa tragi apa dupa ce faci "ceva" frumos mirositor ,ci ca o reactie de aparare(si pe undeva de fronda)....

Anonymous said...

e nasol cand nu e apa.. si se umple .. si pute.. si, de nervi si /sau plictiseala, mai si zgarmi in el..

moi non plus said...

mhm...greu fara instalator...iar daca ti s-a spart o teava, tot tu tragi greul :)

Anonymous said...

Acesta e post-ul meu preferat. Recunosc totusi ca nu am citit tot blog-ul inca, cum inca mai prefer sa raman anonim ;).
Avand in vedere confesiunea mea :), ma simt mai confortabil asa.
Numai aici voi mai pune comentarii, ca sa stii.
Seara buna!

Anonymous said...

nu mai zici nimic?

moi non plus said...

heei...pai asa e frumos domnul coleg anonim...sa vorbesc cu peretii? da si tu un buna dimineata la colt de bucatarie ceva :))

Anonymous said...

off...
la care bucatarie te duci?
(nu ca n-as stii) :))

Anonymous said...

sti cu un i :)

Anonymous said...

maine vin frumos cu capul intre urechi si ma prezint.

sper sa am curaj :)

moi non plus said...

colega ne vedem pe 3 decembrie...spor la munca si sper sa dai si tu cu buna ziua;)

Anonymous said...

buna ziua :).

aha.. frumos... concediu placut!
pana atunci ma inarmez.

cu curaj :P

moi non plus said...

hei colega...eu am revenit, asta in caz ca nu ai observat:))

Anonymous said...

am observat :) ... welcome back!
foarte bine aratai azi! ti-a priit concediul.

stiu ca nu-i corect din partea mea ca nu ma prezint.
oricum am o banuiala ca ma dau de gol, ca mi se citeste pe fata :D.

dar intr-o buna zi .... ;)

moi non plus said...

multumesc:)
eh..don't worry nu's cititor in stele, doar in stat counter:))...eh, sper sa fii un coleg dragut si sa nu imi pui piedica macar

moi non plus said...

nu ma mai cauta aici, sunt la bnp daca vrei sa schimbam 2 vorbe