Thursday, September 11, 2008

5 pasi de urias si 5 pasi de furnica



Noah & The Whale - 5 Years Time
Asculta mai multe audio Muzica »

Acum 5 ani aveam 24 de ani si o pofta nebuna de schimbare, aspiram la altceva, cariera de profesoara nu ma mai atragea iar viata in Constanta mi se parea limitata. Cu pletele in vant am alergat cu prima ocazie in Bucuresti si m-am atasat de betoanele astea pe care asa gri cum erau am invatat sa le colorez si sa le mai schimb din cand in cand pentru mici vacante ce pareau mai aproape vazute de aici. Acum pletele au disparut, betoanele s-au facut gri la loc iar eu voi trece in cateva zile in zona crespuculara 29-30. Dar a fost fun fun fun, sun sun sun si uneori sad (un singur an). Ce am facut in ultimii 5 ani deci? Am cunoscut oameni, am iubit si am daruit, mi s-a luat si mi s-a dat, am crescut si am ajuns in punctul in care pot spune love love love. Ce voi face in urmatorii 5? Alti pasi, alti oameni, mereu acelasi suflet de copil.

-Imparate imparate, cati pasi imi dai?
-5 pasi de urias si 5 de furnica...si apoi poti canta.

And in the oddest moments and just scratching my head
I'll be thinking about families n' lying in bed
Even though I believe it may not even come true
But in my mind I'm having a pretty good time with you.

16 comments:

Anonymous said...

Random profile comment:
Cum ai putut s-o pui pe Chris Simion langa Boris Vian, in profil, ma depaseste. God!

moi non plus said...

ce sa spun...de parca nu te pot atrage 2 chestii diferite...oricum am fost dezamagita de capacitatile regizorale ale lui Chris Simion, cat priveste scriitura ei am citit-o intr-un anumit moment din viata mea si mi s-a potrivit...si sper ca remarca era orientata spre ea caci lui Boris Vian nu am ce sa ii reprosez

Anonymous said...

..with me? i can't believe.but......hey....never say never.unde spuneai ca-ti faci ziua?

moi non plus said...

hehehe...da,cu voi toti..m-am gandit la un loc in care nu am mai fost si care sa fie cozy si luminos, sa poti sta la o vorba buna cu prietenii fara sa iti marunteasca creierii vreo masina sau pietoni nervosi..si cum bucurestiul mai are asemenea locuri, am gasit:

http://100eyes.ro/photogallery/public/Tari/Romania/Bucuresti/Unde-iesim/Lente/slideshow_html

notalent369 said...

i'm having a pretty good time with you too :X
sa speram ca apuc si ziua in care copii tai o sa ma strige tusica Diana!

moi non plus said...

hahaha...eu cred ca o sa mearga in 4 labe si o sa strige tusa ham-ham:))

Anonymous said...

Te pot atrage doua chestii diferite, dar ar fi de dorit ca amandoua sa fie calitative. Remarca era clar la adresa lui Chris Simion. Fata de Vian am total adoration for his work.
PS: Nu vad nici o diferenta intre capacitatile regizorale si cele scriitoricesti. Sunt la fel de proaste amandoua ;))

Mihai said...

nu aud nici un cuvant de multumire... bine! hmpf!

moi non plus said...

@kid...nu stiu exact..incerc sa rezerv ceva azi undeva pe langa batistei...am emotii, o sa fie ceva lume :)
@anonim...pai putem face oricand analiza pe text...asa cuvintele tale le poate spune oricine...deci ce ai citit si ce anume ti-a displacut
@mihai...i''l give u credit...but for what?:)))...nu imi amintesc

Mihai said...

>:P eu ti-am dat piesa!

moi non plus said...

serios? hmmm...sincer nu a ajuns la mine...eu o stiam de la radio...anyway..if u say so

Mihai said...

bine. nu am fost eu. my bad. eu tot de acolo o stiu si am dat-o tuturor. de-aia.

moi non plus said...

ahaaa...te-ai gafat gata....deci pe mine m-ai omis...bineeee....te tin minte >:)

thebugdesign said...

Oh, God, cum ai putut s-o pui pe Chris Simion langa Boris Vian, ah, vai, mi-ai zgariat simtul valorii, ah, god, ce oroare! Lumea e plina de idiotzi care nu inteleg nimic...mai bine ma retrag in barurile snoabe si ma oripilez de mine insumi daca , god forbid, imi trece prin cap sa-mi placa o piesa pop.Si sigur, comentez anonim pe blogurile stupizilor, sa nu afle cineva ca am intrat.
M-am saturat pur si simplu de snobism si oameni care nu inteleg ca nu suntem facuti doar din laturile cele mai inteligente,avangardiste si artsy. nici unul!
whatever

Anonymous said...

subscriu; eu de altfel nu stiu nici cine e boris vian, nici cine e chris simion, desi imi suna cunoscut numele. there is allways gogle, but I don't think so ...

in alta ordine de idei, lma in avans, afara ploua, de rupe conducta.

moi non plus said...

mersi...si imi pare bine ca mai ma vizitezi :)