Tuesday, September 16, 2008

Alerta! E Septembrie


Haos, trebuie sa ma organizez. Nu pot sa platesc amenzi in fiecare zi si nici sa distrug valori la nesfarsit, nu pot sa dezamagesc oameni si nu pot nici sa prioritizez cum ar trebui. Refuz sa ma cert pe probleme gen trafic, plastic stress si straini animalici. Refuz sa imi trasez iar un cerc in jur si sa numar peretii. O sa alerg printre frunze uscate si o sa ma arunc intr-un castel de fildes, poate poate il sparg. O sa imi crosetez mie drept cadou o poveste de toamna care sa tina de cald la iarna si sa astepte ghioceii la primavara. O sa imi pastrez raza mea de soare pe care sa o vad peste umbrela si peste nori si o sa miros fiecare haina groasa ce o scot ca noua din dulapul vechi. Azi e ultima zi dintr-un lung sir "afibonaccic" de 28 de ani iar cea de maine nu o sa mai fie ca asta. Azi pot sa ingramadesc cele 1000 de lucuri pe care nu le-am facut si pe care le-am lasat mereu pentru maine. Maine se numara anii si tot maine o sa se revanseze soarta pentru ultimii doi ani ratati. Am emotii, e toamna mea.

8 comments:

Anonymous said...

Long loved years, uchs :-D

Anonymous said...

LA Multi Ani !

notalent369 said...

e toamna ta si suntem multi cei care am vrea sa te tinem de mana astazi, cand o incepi oficial.
L.O.V.E. si La Multi Ani!

moi non plus said...

multumesc >:D<

Anonymous said...

la multi ani si de la mine

Anonymous said...

cred ca ar trebui sa dai apa la soricei :-)

Stefan said...

la multi ani?

moi non plus said...

hehehe...dap, a fost, pe 17 septembrie...mersi frumos amdraci si baghy
caine rau...hmm...sezi:))