Saturday, February 14, 2009

Eu si conversii mei galbeni

Un elefant bizar se legana...doi elefanti bizari se leganau..si eu cu ei. Cineva striga gaaaalben iar cineva pleca. Cineva se enerva by default si cineva radea cu masa la cap. Apoi cineva revedea si trecea mai departe, cineva se juca si cineva dansa. Am inlocuit un om cu alti 1000 de oameni. Am inlocuit o privire cu alte 1000 de priviri. Un pas pe langa alti 1000 de pasi, pe care nu ii mai urmareste nimeni, o sticla sparta langa alte 1000 de sticle goale, pe care nu le mai cumpara nimeni. Cineva vorbea si cineva saruta, cineva plangea si cineva radea. Nimeni nu isi cunoastea cele 1000 de fete.

Si am plecat.
Ploaia care va cadea pacatele toate mi le va spala..


el negro - ploaia
Asculta mai multe audio Muzica »

3 comments:

Anonymous said...

o melodie cu un text se potrivea...

None said...

Foarte faina melodia. N-o stiam. Iar textul tau...ciudat...:P...I like it :))

moi non plus said...

hehehe..dap..si fcd spunea iar moi non plus raspundea:))

@Giuco..that's ma name..ciudata, dar ciudata cu conversi galbeni, nu uita:P