Saturday, February 28, 2009

O alta luna intr-o saptamana

E prea multa lumina in dimineata asta tarzie iar eu nu pot sa scriu pe lumina de parca imi ajunge in fiecare colt intunecat si mi-l evapora. O secunda, sa trag draperiile.

Mai am ceva ramasite pastrate in minte de cu seara, dar cum luna, muzica si halatul meu alb m-au adormit instant timp de 12 ore nu am mai reusit sa mangai si laptopul de noapte buna. Imi cultivasem niste cuvinte interesante de la un smulgator de inimi amanat de prea multe ori si de pe alti pereti scrisi si stersi de prea multe ori si le amestecasem cu un pic de sare si piper luate de prin alte siruri de cuvinte: "pe cine ai iubit cel mai mult", "lucky number seven", "mi-e dor de ce simteam", dar nu au mai crescut. Iubirea nu a mai venit, numerele s-au adunat si ce simteam s-a amestecat cu ce traiam intr-un mod fara sclipire.

Celelalte cuvinte au ramas intre decembrie si februarie formand o luna proprie, decruarie, intre anii trecuti si anii viitori formand anul cartitei si undeva intr-o baie fierbinte numai a mea cu spuma, lumanari pe colturi, white russian si tigari care se va transforma in curand in amintirea unui film nedorit. Au mai ramas intr-o privire straina ce topea instant intr-un mijloc neconventional si intre alte maini care nu o sa fie ale mele niciodata pentru ca nu le voi lasa.

Cel mai trist e ca mi-am definit "je ne sais quoi"-ul si stiu sigur ca l-am pierdut si ca nu l-am mai gasit.
Noapte buna..in miezul altei zile (with nothing but her soundrack in her mind)


Waldeck - Fallen Angel
Asculta mai multe audio Muzica »

No comments: