Thursday, February 5, 2009

Incerc

Incerc sa imi adun toate gandurile si simtirile incepute pe o foaie de hartie intr-o noapte de plastic. Pe rand apar siragul de margele rosii asortat perfect cu o pereche de tenesi albi, o pereche de ochi caprui asortata perfect cu o pereche de ochi albastri, o pereche de maini goale asortate perfect cu o pereche de maini intalnite. Incerc apoi sa separ votca din urma ce imi colcaie inca in sange de sucul de mere sorbit, dar nu iese, pentru ca vin mereu impreuna. Incerc iar, dar de data asta sa separ doua corpuri ce pareau ca nu se vor intalni vreodata dar cand s-au cunoscut intregeau un androgin atemporal. M-am decis, nu incerc nimic, o sa las sa curga votca, sa curga margele, sa curga vopseaua, sa curga timpul. Timpul a devenit prietenul meu pentru ca acum purtam ceas, tu pe al tau, eu pe al tau. Shht...nu iti spun, dar m-am pierdut pe mine de 9 ori ca sa te gasesc pe tine.



The Cat Empire - The Lost Song
Asculta mai multe audio Muzica »

I had nine lives but i lost all of them
And i've been searching in the night
And i've been searching in the rain
I tried to find them
But they disappeared
They walked away they dressed in black
They left my side and all i say
Is that i wasted time
When i looked for them
For now i know that things gone past
Are never to be found again
I had nine lives
But lost all of them

No comments: