Wednesday, July 2, 2008

Castrare psihologica

Stateam la o masa rotunda si ma gandeam de unde sa incep? As putea sa imi las un semn sa cred ca acolo a fost un colt si apoi sa masor fiecare centimetru sa pot decupa un patrat imaginar si as putea sa termin tot intr-un colt. Ploaia e rotunda si ea, capul e rotund, umflaturile de pe picioare sunt rotunde, pana si cuvintele imi ies rotunde din gura: "as vrea.."

.As vrea sa simt mai mult patul meu chiar daca e doar o saltea pusa pe un lemn ce va ceda la urmatorul suspin.
.As vrea sa nu mai imi rup pielea cu unghiile chiar daca alergia este insuportabila.
.As vrea sa imi caut muzica chiar daca venea din intuneric, un pic spre stanga, nu asta, cealalta.
.As vrea sa imi vad filmele chiar daca au fost incepute si abandonate candva.
.As vrea ca pielea sa nu ma mai arda.
.As vrea sa nu trebuiasca sa aleg intre mine si tine.
.As vrea sa imi tai gandurile.
.As vrea sa uit.
..................chiar daca....

14 comments:

notalent369 said...

stanga=intuneric=rau=decizia proasta

dreapta=lumina=bun=decizia buna

moi non plus said...

sunt la mijloc:)

notalent369 said...

best way to be.

Anonymous said...

nu mai aprinde tigarea cu mana stanga ;) aduce ghinion!

Anonymous said...

intre "a vrea" si "a face" o diferenta de la cer la pamant;
"As vrea sa imi tai gandurile."spui tu.Exista metoda.Caut-o cu sinceritate si o vei gasi CU SIGURANTA.
....chiar daca...in postul asta era vorba de piele care arde si alergii...

moi non plus said...

intre ce vezi si ce exista e o alta mare diferenta...iar postul asta este despre pielea mea si alergiile mele, nu numai fiziologic vorbind

moi non plus said...

blogo...mereu cu stanga...imi place ghinionul, ce vrei...sa mi-l furi?:))

Anonymous said...

intre ce "vad"(ca esti putintel nervoasa) si ce "exista" nu e nici macar o mica diferenta;dar e de inteles caci daca stai prea mult pe plaja din prima ,te parlesti si nu numai atat, dar esti si agresiva pe oricine incearca sa se apropie (considerand orice contact o agresiune);
iar metoda(rugaciunea de un singur gand--a inimii) de care iti spuneam sa o cauti este peste fiziologicul de care ma acuzai ca (doar pe el) il vad;

moi non plus said...

pai tocmai...vezi ce te las eu sa vezi..si apropos de vazut..vezi ca te-ai cam pierdut in paranteze, nu ai o fluiditate in indemnul spre rugaciune..
cat priveste capitolul "ars duce la agresiv", pe plaja nu am probleme, pot sta cat imi pofteste inima si trupul si raman la fel de prietenoasa;)
deci nepoaaate...nu ce vezi in spatele scrisului, e o proiectie a mintii tale si o interpretare

Anonymous said...

ce pot sa mai spun?cum zici tu...

moi non plus said...

hey...nici asa...sa cedezi..eu iti multumesc ca ai poposit in catunul meu intunecat :)

Anonymous said...

Pace!

Anonymous said...

nepotu se pierde in preajma femeilor.e de inteles...just a kid

Anonymous said...

sa vrei sa uiti? mi se pare cel mai las lucru posibil.....mai bine sa vrei sa inveti sa nu renunti decat sa vrei sa uiti? ce este uitarea....uitarea e cutiuta aia plina de remuscari adanc ascunsa.....si care face implozie din cand in cand devastandu-ne