Saturday, July 19, 2008

In absenta mea



Yann Tiersen - L'absente
Asculta mai multe audio Muzica »

Ascult..sunetele se amplifica pe masura ce claviatura imi canta absenta. Acum din ce in ce mai repede, fara sa privesc scriu. Fara sa gandesc respir. Si apoi uit. Uit secunda precedenta pentru ca m-am departat de prezent si sunt undeva dincolo de cele 3 vieti construite pentru mine. Cand imi miros mainile stiu ca nu sunt ale mele, caci fumul de tigara imi era strain. Cand imi ating pielea, stiu ca nu ma zgaria asa tare iar cand imi joc parul pe degete stiu ca nu era atat de aspru. M-am oprit. M-am dus in oglinda sa ma uit din perspectiva strainului la mine. M-am mai privit, deci sunt un strain cunoscut, caci am avut cum sa imi analizez fiecare defect al fetei si fiecare cuta sapata de mine in mine. Am luat doua oglinzi si am privit in prima oglinda prin ochii mei in ochii din cealalta oglinda si m-am speriat. Nici ei nu erau ai mei. Dar ce este? Eu? Nu sunt a mea, sunt a tuturor oamenilor care mi-au vorbit odata si de la care am furat ceva. Tu? Esti al tuturor oamenilor care te-au atins odata si care au furat de la tine ceva. Suntem pentru ca altii sunt si ei si nimeni nu e pur si nimeni nu traieste asa cum simte, ci cum invata. Acum fug de mine, pentru ca in mine e haosul si nu il suport. M-am bagat la umbra umbrei mele si respir aerul caci e mai rece dimineata dupa ploaie iar chiar daca dormeam cand a plouat, inca ii simt urma. Shhht, acum, imi plang ploaia ratata, sa nu imi spui te rog ce am mai pierdut.

(aplauze pentru absenta mea)

6 comments:

Anonymous said...

umbra umbrei tale nu e umbra ta,nu?

moi non plus said...

sarco, te-a batut soarele in cap? :))...prin ce tari neumbrite ai mai ajuns?

Anonymous said...

bai Natasha daca-ti spun unde sunt razi si cu fundul de mine.apleaca urechea la mine:iti dau coordonatele si tu tragi concluzia ce rau am ajuns...
lat 44 52.4 N
long 013 50.8 E
stiu ca va urma un hohot mare de ras si de la Minora si de la Cucoana.

Anonymous said...

sa nu cumva sa ma intrebati daca e bine,sa nu indrazniti.

moi non plus said...

sarco, e bine?:))

Anonymous said...

spun doar ca a ramas un gol imens dupa ce am plecat din...respectivul oras.mwahahaha!