Wednesday, July 9, 2008

Color


-Cand te-ai schimbat?
-Nu mi-am dat seama, cunosc doar modul in care m-am schimbat.
-Acum te placi mai mult?
-Nu. Ma plac egal. Ma plac cand in culori, cand fara culori. Ma plac cand vesela, cand trista. Ma plac cand a ta, cand a nimanui.
-Ce e mai real pentru tine?
-Nimic din ce vad sau aud, ci doar ce simt. Cand nu mai simt inseamna ca mi-a murit realitatea.
-Cand nu e real?
-Cand vad prea multa culoare acolo unde nu era si cand miroase a flori acolo unde se murea.
-Mai poti?
-Da, nu vezi? Zambesc.

4 comments:

Anonymous said...

reusit dialog!reusit zambet!reusita poza! (in ce ordine vrei tu...eu as incepe cu zambetul... dar mi-a placut prea tare finalul dialogului...sa zicem cam la egalitate)

Anonymous said...

ultimele doua replici sunt dupa o serata dansanta,nu?

(big Devil emoticon)
(giggles)

Anonymous said...

nice!

lara said...

imi palce primul raspuns... e asa de tinut minte....