Saturday, February 9, 2008

In trecere..

Trec prin viata, trec prin cluburi, trec prin oameni, trec prin mine. Ma uit din interior in exterior caci invers am uitat cum se face. Sunt propriul meu canibal, am inceput cu picioarele sa nu mai pot sa fug, apoi cu mainile sa nu mai am cu ce sa ma agat, apoi cu ochii sa nu mai vad ce vedeam pana acum si ajung la inima. Ah, am uitat, ea putrezise demult, desi imi lustruiam coaja de fiecare data cand incercam sa mai trec pe undeva. Acum nu imi mai ramane decat sa vomit tot ce am mancat si sa concurez cu bulimicele celebre ale lumii iar apoi sa ma culc cu stomacul gol pentru a nu mai avea cosmaruri. Acum sunt in trecere prin visele mele..
Noapte buna..in miez de zi. Nu mai visez, acum ascult doar..

I should try to be good
Forever and ever, amen
So I'll touch wood
And hope I don't get caught again
Without my lines
And off the mark
Looking for signs
I can't see here in the dark
My opening won't be a great success
Till you come get me out of
This little black mess

5 comments:

Anonymous said...

oohh my GOD...please...see a doctor!

Sorana Danescu said...

Papuse, diseara estem in trecere si pe la agatat? :))

Anonymous said...

negatio, vezi ca plagiezi pisi! :)))
on topic: ma, de unde pana unde se spune ca daca te culci cu stomacul plin, visezi urat?eu sunt fericita cu stomacul plin..deci dorm bustean..sau ca ursu, cum zice cineva.

Anonymous said...

Dacă bântui noaptea, na, ţi-e somn ziua. Părerea mea...şi doamne, cât truismu' am băgat aici.
Mă duc să mă culc. Într-o oază de odihnă, eu sunt somnul.

moi non plus said...

@unuzero:..hmm...dr dre??
@negativa negativilor: hainele in curier ca de obicei?:))
@talentata talentatelor: ham ham :P
@demaio:ufff..io's cosmarul inseamna