Tuesday, February 5, 2008

Jamais vu

Uneori toti oamenii din jurul meu se transforma in straini, perfecti, rotunzi, ingrasati cu noi atribute, asezonati cu masti noi de sarbatoare si haine stridente care imi tulbura ochiul si brusc ma trezesc cu sentimentul straniu de "jamais vu". Te-am vazut ieri dar simt ca nu te-am cunoscut niciodata, ca nu ti-am cunoscut niciodata mirosul de tigara amestecat cu parfumul pielii, ca nu ti-am privit niciodata ochii. Tu erai tu dar acum esti alt TU, acum esti celalalt, esti strainul, esti cel care nu m-a atins niciodata. Iti voi da un nou nume, pentru ca pe al tau nu il mai recunosc. Iti voi da o noua forma, pe care sa nu o uit, un nou material, pe care sa nu il tai si un nou suflet, pe care sa nu il mai iubesc iar apoi o sa te privesc din leaganul meu si o sa-ti spun: deja-vu!

60 comments:

Anonymous said...

Pe p***a mea o cheama X pt. ca toti isi baga p****e in el :))


Bine ai revenit, dulceata! Poate o sa ma incumet si eu intr-o buna zi...

Anonymous said...

mwhahahahahah, sor..punct ochit, punct lovit!
si asteptam sa-ti faci curaj!

moi non vu, subscriu la postul asta!

moi non plus said...

hahahaha..sor, fii atenta! mai am un post cu "Doamna X, recoafata"...btw, ce iti face ala mic si rosu care asteapta sa fie stors?:))

Anonymous said...

OMG, astept!


Stefu' ce sa faca... I-am dat cu iod si s-a uscat :))

Anonymous said...

fetelor, baietii mei se ascund deocamdata, dar o sa se bage in seama cat de curand. asta ca sa stiti de ce nu o sa pot sa vin la cafea zilele urmatoare:)))

Anonymous said...

Diana, si ai tai sunt tot mici si rosii? Dau pe-afara? Sunt grasi? :))

Anonymous said...

Bine, eu sunt cam off-topic cu comentariile de aici :)) Oricum, am trecut pe aici pt. ca imi place mult prea mult ideea postului :)

moi non plus said...

hehehe...nu-i nimic, isi fac de cap fetele pe aici..mersi frumos pt ca ai trecut si te mai astept, sper sa iti mai placa si alte idei traznite (nu din nato..pff mai e emisiunea oare?)

Anonymous said...

I dunno... Sper ca nu ;))
Nu stiu de ce, dar niciodata n-am suportat-o.
De trecut mai trec - odata ce mi-a placut ceva de pe blogul tau, nu mai scapi de mine :)

moi non plus said...

hehehe...aici sunt..nu ma mai misc:))

Anonymous said...

Ioi, that's good to know :)

Anonymous said...

sor, sunt grasi, urati...si lasa urme o data ce-au plecat. niste scarbosi.

copilmic, iarta-ne..ne jucam si noi putin...facem party de inaugurare ptr blog!!!uuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

Anonymous said...

Se intelege :))

Anonymous said...

party, a spus cineva party....unde, cand, cum.....vin si eu? party, party....

ps:petrecere mica se poate?

moi non plus said...

talentatooo...usor..usor...ca nu ma tine salele:))

blogo, organizezi tu ceva mai soft asa pt varsta a 3a?:P

Anonymous said...

lasa ca-l tin pe saddler saltelele!!!!mutam la el party-ul!!!mwhahahah

Anonymous said...

dar pe cine inviti de varsta a 3a?...eu stiu ca tu esti un copil...ce ai facut tu in ultima vreme hm....


party fara ora, fara zi, fara oprire....

trebuie sa dansam :) uuuhuu yeeee

Anonymous said...

Expirat Expirat Balamuc Organizat!

Anonymous said...

From MySpace to MyPlace, il pot viola pe Saddler? :x

moi non plus said...

sor...ce ai mancat tu mami de o iei razna??? =))

Anonymous said...

Paine facuta de mine cu unt si dulceata d-aia buna de la Ikea :x

Anonymous said...

se lasa cu vioale?
niceee

Anonymous said...

Unuzero, iti fac o prezentare a lui Stef?

Anonymous said...

accept doar poze.

Anonymous said...

Moi Non Orgasm, ce ma fac cu nenea asta? :))

moi non plus said...

mai copii...va las un pic singurei si uite ce faceti...sor, care? alea 30? =))

Anonymous said...

Unuzero, sunt minora!

Anonymous said...

bai bai... vorbiti de mine fara mine. ce saltele? ce viol? ce sex? eu va invitam la un ceai fierbinte cand o da caldura :o

Anonymous said...

Da-te, baaaaaa. Ne inviti pe 23 la paranghelie.

moi non plus said...

oh for christ's sake... asta e un blog serios :))

Anonymous said...

Moi Non Balamuc... Mai e pana pe 1 aprilie :D

Anonymous said...

de ce ai vrea sa fie blog serios?asa a fost ultima oara si ai ajuns sa dai shut down. eu zic ca mai bine deschizi portile si dam drumul distractiei!!!!mwhahahaha...ce "usor" comunist a sunat!

saddler, dupa party-ul de la tine, nu o sa mai ai saltea..iar in dulapul ala fara usi, ci cu perdele, o sa fii tu sechestrat,nu eu-asta in caz ca nu vezi cate femei suntem, si ca esti in minoritate!plus ca sor o sa te faca sa strigi "viol!" :P

moi non plus said...

j'ai JAMAIS VU ca...c'est un vrais bordel ici =))

Anonymous said...

Don'soara, cucoana si minora. Mi se pare normal :))

Moa, imi fac blog. 'Blogul rosu' il denumesc. :))

Anonymous said...

Pana la urma despre ce e vorba? Secret public?

moi non plus said...

ce anume crash?

Anonymous said...

nu stiu... imi dadeam si eu cu parerea...

moi non plus said...

pai...din cate am invatat eu la scoala la limba si literatura romana parerile sunt expuse in propozitii afirmative, insa tu mi-ai pus doua intrebari...sooo...decide yourself!

Anonymous said...

acum de ce esti rea cu mine? dupa ce ca am inviat dupa atata amar de vreme... ;)

moi non plus said...

eeee...mai erau bucatele din crash pe ici ..pe colo...nu cred eu ca ai stat departe de blogosfera prea tare...but u know better....anyway...welcome back >:D<

Anonymous said...

oare a inteles cineva cu adevarat ceva din postul tau ? ..inclusiv tu autoarea lui...si daca da nu sunteti satuli de aceleasi mizerii repetitive? :D
ah ce imi place sa par..

moi non plus said...

deci draga, ma citesti de ceva vreme de zici "mizerii repetitive"...in afara de curiozitate asta morbida de a afla daca cineva intelege, cum de mai calci pe aici? imi cunosti cumva simpatia pt anonimi sau pt ...mizerii?

Anonymous said...

Anonimul e ala cu putza mica? :))

Anonymous said...

il asteapta piramida!mwhaha

moi non plus said...

hehehe...fetelor..calm down....probabil se integreaza perfect un anonim la postul "jamais vu"...este elementul LIPSA

Anonymous said...

hmmm...sor,tu nu esti persoana care ramane tot timpul pe dinafara?
vad ca nici aici nu faci o exceptie...bwahahahah

Anonymous said...

Nu, pisi. EU sunt de la departamentul castrari, in general sunt ocupata cu d-astia ca tine. :)

Anonymous said...

o minora care se ocupa de castrari. eh sa nu ti doresti o asa iubita :)))

cine a spus blog serios? vreau sa faca un pas in fata. eu arunc primul cu rosii ha ha ha


ps: sor, ce ai putea sa faci tu cu mine? (beside amenintari de castrare)

Anonymous said...

eu zic ca esti o fetita nevinovata,dar sa vezi ca sunt om bun iti dedic o melodie.

http://www.youtube.com/watch?v=QDcGqYP7ur4

Anonymous said...

Unuzero, pentru tine pot pregati o legare de trompe, daca nu te increzi in propria masculinitate.

Se baga si Anonimandru in seama, n-ati inteles. Mai joaca, ba, fussball, poate de la cateva lovituri in coaie ti se umfla si tie putzipoanca.

Anonymous said...

uhhhh, am simtit lovitura drept in bila ;)
te pricepi asa de bine, esti "polivalenta"?
asa de tanara si asa de priceputa....esti o minnune a acestei natii

Anonymous said...

a fost odata si "faptura de dincolo de piele"...cine stie cate dracu a mai fost...degeaba...e total pe dinafara

Anonymous said...

Vai, ce sa spun, stie cineva cine sunt :)) ia-ti, ba, o viata, esti ieftin rau

Anonymous said...

unuzero, ce zici, vineri seara o tocanita? la mine sau la tine?

Anonymous said...

mwahahaha...chiar ca esti pe dinafara.

Anonymous said...

la tine. pentru ca nu am reusit sa fac curat dupa ultima tocanita de la mine ;)

ps: vezi ca eu sunt scump la vedere, ai resurse bogate?

Anonymous said...

Da, am un dulap plin cu dulciuri.

Anonymous said...

ha ha :))
foarte tare...atunci mai ai ceva rabdare ;)

Anonymous said...

ce tiganie, manca-mi-ati :)

moi non plus said...

hehehe...morbo, au sarbatorit si ei intoarcerea mea...don't mind them