Sunday, February 10, 2008

Sufocarea maselor (franturi de sentimente)

Masini una peste alta
Se deschide noaptea.
Acum nimic nu e gol
Dar toti sunt goi in interior.
Se rup lanturile sambata
Ca sa se umple obrazul cu perna duminica.
Nu mai am aer
Dar imprumut aerul tau sa il respir pana dimineata.
Noaptea oamenii se schimba unii pe altii
Ca dimineata sa lipeasca piesele la loc.

Later edit:
Am avut niste trairi foarte ciudate in seara aia si singurele ganduri pe care le-am mai regasit dupa au fost cele de mai sus, asa fracturate, rupte, decupate. Deci, in afara de cateva onomatopee pe care nu le pot reproduce, asta a fost tot. Concluzia: seara ratata.

2 comments:

Defektu said...

uite cine a revenit.......

Anonymous said...

am lipit piesele azi.si imi place cum s-au lipit.ce zici?superglue-ul tine forever?