Friday, February 8, 2008

Raluca de vineri

De fapt..vinerea mea a inceput de luni si continua..si continua..
Ce am acumulat saptamana asta?

Luni: zi plina de timp liber, citit "Cum m-am lasat de gandit"
Marti: cearta cu Aura (bine mereu ne pupam si ne impacam) "fata, ai luat apometrele gresit, fata vrei un ceai, fata azi duci tu gunoiul"
Miercuri: Pardon cu Diana, sElectro cu Dj Marica, fum, fumuri, nanotek primit de la o blonda superba (damn, de ce nu m-ai facut mami baiat?)
Joi: in b52 se poarta carourile si caciulile, se cauta insigne pe jos, se ridica insigna de pe jos si se pune la loc. Atentie la drumul spre casa, mai apare un jeepan care detine un copilot dragut dar incult.
Mostra (mi scuzi cititorule pentru cele ce urmeaza, dar ma credeam si io smechiera de Bucuresti)
Copulotu: Unde mergeti fetelor?
Eu: Drept inainte.
Copulotu: Dar unde ati fost?
Eu: La la bamba
Copulotu: Unde e asta?
Eu: In Bucuresti.
Copulotu: (insista) Da si mie telefonul tau!
Eu: Dar am doua.
Copulotu (extaziat): Care vrei tu.
Eu: Pai ambele sunt Nokia
Copulotu (bosumflat un pic): Haaaai..trage pe dreapta
Eu (in gand): Copulotu se crede nene cu pulan (si schimb directia de mers lasand un jeep in stanga si doua fete langa mine suspinand dupa "wanna be")
Vineri: Mor de somn si in loc sa muncesc aberez cu brio.

Raluca de vineri, out! Diana, ai legatura.

8 comments:

Anonymous said...

fi-le-ar isignele vietii!!!de aia ma tot impiedicam eu aseara!

p.s.
frate, ce wanna be?!ma lasi?erau urati!

moi non plus said...

talentato, I dare you sa scrii din seria "R-D la munte si la mare" episodul "Cum se aranjeaza cosurile la baie" ;) (de gunoi)

Sorana Danescu said...

Ne-am adunat insignele de pe jos. Acum suntem tru :D

moi non plus said...

:))
true true

Anonymous said...

O să aibă copulotul traume :))

Anonymous said...

Eu nu ma cert... ma enervez si tip! :)Sa se stie, da?
Oricum cu tine e cam greu...:)
Pup!

moi non plus said...

buuunaaa demaioo...iti spun...era si ala tru, dar in "manele" kind of way

si aura, bine te-am gasit in camera mea..pentru necunoscatori, cu ea dorm in casa:))

Anonymous said...

..dar cu mine in gand