Thursday, February 7, 2008

Intre..printre..nicaieri

Ganduri de noapte

In dreapta sta trecutul meu, sta si fumeaza, se joaca si din cand in cand mai rade. Nimic nu ma mai surpinde la el. Il stiu acolo, trec prin fata lui, dar desi nu ma ascund, el nu ma vede. Acum imbratiseaza alte trecuturi si incearca sa le faca viitor, desi el va fi mereu cersetorul.

In stanga sta viitoru meu, desi nu sunt stangace. Il controlez greu, ma uit in ochii lui si ii vad prea deschisi la culoare, ii vad zambetul strengar si ma atrage. Dar nu ma duc, nu inca, stau ca un voyer si il privesc cum isi bea berea, cum isi controleaza ceasul sa vada cat a mai ramas pana dimineata.

Eu, undeva la mijloc, blocata intre DA si NU, intre real si ireal, imi cer scuze.

------------------------------------------------------------------------------------

Ganduri de zi

In dreapta mea, randul de haine prea tocit si afumat se inghesuie sa isi faca loc pe partea lui de scaun. Oamenii trec, oamenii vin, unii construiesc, altii distrug. Lumina falsa, lumina acoperita de draperiile portocalii ale unei ferestre neterminate. Trecutul este langa mine, in coltul din dreapta sus.

In stanga mea se plimba un zambet, imi promite ca ma ajuta sa zambesc, imi promite ca o sa mananc, o sa dorm, o sa fiu vegheata. Vorbeste cu mine pana tarziu cand draperiile ascund intunericul de lumina.

Eu mereu la mijloc, mereu cu ochii mici, mereu asortata cu o culoare. Imi strang starile, pe unele le anulez, pe unele le las sa traiasca.

Incerc un "Cum m-am lasat de gandit".

7 comments:

Anonymous said...

intotdeauna am asociat "dreapta" cu "bun", "viitor", "da", "alb"(piesele albe de pe tabela de sah). asa ca ma tulbura un pic trecutul si viitorul tau...

zambete sunt multe...vezi ca eu,personal, am resurse nelimitate!! si daca nu sunt suficiente, tipul din linkul lasat pe linkoteca de catre Popeye are un zambet ravisant!!!!!

moi non plus said...

probabil stateam cu spatele si s-au inversat:)

cat priveste "clipul" de pe linkoteque, ce vrei sa spui...ca am nevoie de suzeta?:))

Anonymous said...

Moi non, zici ca esti culoarul dintre Expirat si Other Side. :))

moi non plus said...

hehehe..sor..razi tu razi..dar uneori suntem doar niste culoare intre o parte..si cealalta

Anonymous said...

Las', ca in B52 e balcon, uneori suntem si... scari. Si scara se.. Ridica. Asa cum... Putza nu reuseste. Si... Are si trepte. Si... Si futu-i, eu vreau masa din aia :))

Anonymous said...

mai usor cu Popeye...please!

observ cu deosebita placere ca aceasta Sandy Belle a blogosferei romanesti aka Sor e cu putza-n gura mai tot timpul.si i-am zis ca ramane pe dinafara...

moi non plus said...

anonimul nostru se baga ca Popeye in spanac...ntz ntz ntz...shame dear ;)