Tuesday, February 12, 2008

Uneori, suntem doar o carte....

...care are semnul pus la mijloc, caci pana acolo ai avut rabdare cumparatorule sa o citesti. O carte care iti cunoaste patul, noptiera, bratele, picoarele, o carte noua sau veche pe care copilul din tine o primeste si o miroase cu nerabdare tragand de pagini cu neatentie. Cunoastem doar pasagerii ...si ne lasam iar cititi,tinuti la capul patului,sub perna,pe covor,pe genunchi ca apoi sa plecam in cel mai indepartat colt al raftului si sa ne ascundem dupa praf. Uneori suntem o carte buna, alteori proasta, uneori cu imagini, alteori cu pagini goale. Ne speriem de maculatura si de uitare, de moartea spiritului. Ne speriem de foc si de apa, de murdarie si maini nepricepute. Ne speriem de ochii miopi, de oamenii care nu ne vad si nu ne inteleg, dar la final stim ca suntem mai mult decat o coperta cu pagini, pentru ca de cele mai multe ori, suntem insusi praful.

10 comments:

Anonymous said...

Şi atunci când ajungem praf, ne aşezăm peste ceilalţi sau celelalte care au ajuns acelaţi lucru. Oare de aceea par unele case atât de îmbâcsite?
Îmi doresc să ard. Să fiu ars în piaţa publică. Singura mea dorinţă este să facă asta o Inchiziţie care să aibă dreptul să aprindă bricheta mea Zippo...

Anonymous said...

Atat de trist si atat de adevarat. Tiam adus o insigna cu inimioare de la Dalles... sa stii ca eu nu te-am inchis...:)Sa imi amintesti sa ti-o dau!

Anonymous said...

hmmm..oare ce carte sunt eu?..ce carte esti tu?..probabil ca eu as fi ceva siropos, iar tu un amalgam de informatii...matematica, literatura, filosofie...

aura, aura...insigne, da???bineeee...deci si tu pierzi insigne.am inteleeees....it all make sense now!

Ana said...

Originala comparatia ta dintre oameni si carti : perfect logica si adevarata, daca stai si te gandesti...insa, cartile sunt nemuritoare..spre deosebire de noi.
Oricum, vroiam sa-ti spun ca-mi place mult stilul pe care l-ai adoptat in blogul tau reinviat :)

Anonymous said...

mai degraba suntem niste almanahe.

Anonymous said...

ahahahahahahahahahahah...almanahe??domnule almanahe...crezi ca poti sa scrii o carte inspirata dintr-o poza facuta de mine?poza arata un teren de joaca ptr copii, amplasat fix langa o firma de pompe funebre, cu o multime de cruci la vedere...toate astea, intr-un cartier aflat la 200m de hotelul Marriott. daca reusesti sa abordezi acest subiect...care este...vreau si un autograf pe ea!

moi non plus said...

demaio, cam sumbra viziunea ta...si nu da bricheta cui nu merita;)

aura....ce dumnezeu fac eu cu o insigna cu inimioare....si nici macar nu mi-ai cerut prietenia inainte:))

talentato,mai ai putin si ma faci enciclopedie:))...pentru tine facem o carte noua "fetita cu foarfecile"

ana, mersi pt aprecieri...da, dar si unii oameni sunt nemuritori, nu vizic, dar ramane mereu ceva in urma lor

anonimutule, almanahuri dragutu

notalent369 said...

fetita cu foarfecile????:D:D:D:D ce draguuuuuuuuuuuuuuut....vai..ma simt onorata..asta inseamna ca suntem partenere?cofondatoare ale asociatiei "Piramida"?

Sorana Danescu said...

Omg, ce-i aici.
Moi non tru, it makes sense :)))
La asociatia 'Piramida' sunt si eeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuu :))

Btw, eu sunt Cartea Abstinentei. :D

moi non plus said...

nenegativo, ce sa facem acum..sfanta treime tre sa existe :))...

PS:mi-am bagat si io nasu in cartea aia :))